Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Досвід використання комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій в Україні та світі
Other Titles Опыт использования комплекса социально ориентированных маркетинговых коммуникаций в Украине и мире
Experience of use of the socially oriented marketing communications complex in Ukraine and world
Authors Mitsura, Olena Oleksiivna
Провозьон, Юлія Миколаївна
Провозён, Юлия Николаевна
Provozion, Yuliia Mykolaiivna
ORCID
Keywords социально ориентированные маркетинговые коммуникации
социальная реклама
эффективность
socially oriented marketing communications
social advertisement
efficiency
соціально орієнтовані маркетингові комунікації
соціальна реклама
ефективність
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Міцура О.О. Досвід використання комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій в Україні та світі / О.О. Міцура, Ю.М. Провозьон // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 147-154.
Abstract Стаття присвячена дослідженню комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій, визначенню причин низької ефективності подібних заходів в Україні та вивченню закордонного досвіду, який можна використовувати у вітчизняній практиці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769
Статья посвящена исследованию комплекса социально ориентированных маркетинговых коммуникаций, определению причин низкой эффективности подобных мероприятий в Украине и изучению заграничного опыта, который можно использовать в отечественной практике. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769
The article is dedicated to research of the socially oriented marketing communications complex, determination of reasons of subzero efficiency of such actions in Ukraine and study of foreign experience that can be used in home practice. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
12
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
882197805
Finland Finland
1
France France
2133365244
Germany Germany
14265
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1764395612
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
179133
Poland Poland
1
Russia Russia
179125
Singapore Singapore
1403447814
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1519822088
United Kingdom United Kingdom
761192950
United States United States
-1488071672
Unknown Country Unknown Country
1519822087

Downloads

China China
3
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
EU EU
6
Finland Finland
1
France France
882197803
Germany Germany
240
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
23
Singapore Singapore
1
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
1403447812
United Kingdom United Kingdom
2563810
United States United States
1403447813
Unknown Country Unknown Country
365

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_147_154.pdf 489.01 kB Adobe PDF -603309414

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.