Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22771
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем
Other Titles Formation of communication effects on stage of companies-customers’ decision-making to purchase
Формирование коммуникационных эффектов на этапах принятия решения о покупке организационным потребителем
Authors Troian, Mariia Yuriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3094-9906
Keywords промышленный инновационный продукт
управление продвижением
модель поведения организационного потребителя
вовлеченность
industrial innovative product
management of promotion
model of behavior of companies-customer
involvement
промисловий інноваційний продукт
управління просуванням
модель поведінки організаційного споживача
залучення
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22771
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Троян М.Ю. Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем / М.Ю. Троян // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 167-174.
Abstract Запропоновано науковий підхід до формування комунікаційних ефектів, який ґрунтується на визначенні актуальних складових залучення на етапах процесу ухвалення підприємствами-споживачами рішення про купівлю промислового інноваційного продукту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22771
Предложено научный подход к формированию коммуникационных эффектов, который основан на определении актуальных составляющих вовлеченности на этапах процесса принятия предприятиями-потребителями решения о покупке промышленного инновационного продукта. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22771
The approach to formation of communication effects is developed. The approach is based on the determination of the actual components of involvement in the stages of companies-customers’ decision- making to purchase of the industrial innovative product. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22771
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
2853883
EU EU
1
Germany Germany
167
Greece Greece
1
Iceland Iceland
1
India India
53181
Iran Iran
1
Ireland Ireland
192625620
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
53184
Russia Russia
22
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
153312
United Kingdom United Kingdom
157970
United States United States
588342923
Unknown Country Unknown Country
154768

Downloads

China China
3
Germany Germany
168
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
82986
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
588342924
Unknown Country Unknown Country
128

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_167_174.pdf 294,84 kB Adobe PDF 588426213

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.