Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22838
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інновації у процесі валютного контролю: прямий і мультиплікативний результати від впровадження контролінгу
Other Titles Innovation in currency inspection: direct and multiplicative effects of controlling application
Инновации в процессе валютного контроля: прямой и мультипликативный результаты от внедрения контроллинга
Authors Kryvoruchko, Larysa Borysivna
ORCID
Keywords инновации
валютный контроль
контроллинг
мультипликативный результат
коэффициент мультипликации
innovation
currency inspection
controlling
multiplying effect
multiplier coefficient
інновації
валютний контроль
контролінг
мультиплікативний результат
коефіцієнт мультиплікації
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22838
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Криворучко Л.Б. Інновації у процесі валютного контролю: прямий і мультиплікативний результати від впровадження контролінгу / Л.Б. Криворучко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 252-256.
Abstract У статті висвітлено складові економічного результату від впровадження контролінгової системи у процес валютного контролю підприємства як фактора інноваційного реформування даного процесу та запропоновано методичний підхід для його оцінки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22838
В статье освещены составляющие экономического результата от внедрения контроллинговой системы в процесс валютного контроля предприятия как фактора инновационного реформирования данного процесса и предложен методический подход для его оценки. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22838
The article highlights the components of the economic effect of controlling systems application to the process of currency inspection as an innovation of this process. The methodological approach for estimation of mentioned effect is proposed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22838
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
285271
Germany Germany
248570841
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
104798
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
285265
Russia Russia
28
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1478099641
United Kingdom United Kingdom
162308
United States United States
2116340360
Unknown Country Unknown Country
1478099640

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
232
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
141156
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1026980871
Unknown Country Unknown Country
313

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_252_256.pdf 235,37 kB Adobe PDF 1027122576

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.