Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23006
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реклама в періодичних виданнях для жінок як психологічний феномен
Authors Sushkova, Olena Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-2765-6654
Keywords реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23006
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Сушкова, О.М. Реклама в періодичних виданнях для жінок як психологічний феномен [Текст] / О.М. Сушкова // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 14-28 квітня 2004 р. - Суми : СумДУ, 2004. - С. 119-123.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
3
France France
115094
Germany Germany
115105
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
50949
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
115102
Russia Russia
115098
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
1730779705
United Kingdom United Kingdom
60797
United States United States
1730779706
Unknown Country Unknown Country
1945658598

Downloads

China China
175279
Germany Germany
10896239
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
-341459588
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-341459586
Unknown Country Unknown Country
184

Files

File Size Format Downloads
57.pdf 1,03 MB Adobe PDF -671847469

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.