Browsing by Keywords advertising


Showing results 1 to 20 of 172
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 25 кадр: міф чи реальність? Лунякіна, Л.В.; Супрученко, Н. Preprint 3541 3291
2019 Advertising In The Environment Of Movies, A Literature Study Horváth, A.; Balázs, G. Article 71 68
2015 English for Students of Economics Diadechko, Alla Mykolaivna; Yarmak, Liubov Pavlivna Schoolbook 721 606
2016 Factors influencing the intention to accept advertising in mobile social networks Jafari, S.M.; Jandaghi, Gh.; Taghavi, H. Article 783 797
2017 In the World of Mass Media Malovana, Nina Volodymyrivna; Nefedchenko, Oksana Illivna Schoolbook 460 619
2015 Influence of colors on people Karpets, V. Conference Papers 660 523
2016 Innovative advertising technologies on the basis of the hologram and interactive communication Gritsenko, Y. Conference Papers 195 162
2018 Language manipulation in advertising Rava, V.M. Conference Papers 380 305
2015 Native ad: новий інструмент інтернет-маркетингу Біленко, В.О. Conference Papers 134 126
2019 Pragmastylistic and translation peculiarities of taglines to English movies Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Blyzniuk, А. Article 313 284
2014 SMM як новий інструмент Інтернет-маркетингу Свідченко, Д.Д.; Шевчук, С.М. Conference Papers 311 355
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 200 156
2020 “Take a knee” Protests in Professional Sports: An Empirical Study about the Influence on Customer Loyalty to Nike in Germany Giebe, C.; Löffler, L.; Schneider, S. Article 51 45
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article 2313 1952
2008 The future of advertising Diadechko, Alla Mykolaivna; Linnik, J. Conference Papers 1344 1357
2017 The promotion of phisical activity in shockvertising campaigns Widawska-Stanisz, A.; Sowier-Kasprzyk, I. Article 885 940
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article 194 188
2018 Адміністративно-правові засади регулювання реклами лікарських засобів в Україні Мальцева, С.М. Masters thesis 7 3
2015 Аналіз обмежень у рекламній діяльності з боку держави Тесленко, Л.; Павлюк, А. Conference Papers 67 61
2006 Аналіз особливостей сучасних рекламних кампаній суб'єктів каналів товароруху Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 1783 1759