Browsing by Keywords advertising


Showing results 1 to 20 of 175
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 25 кадр: міф чи реальність? Лунякіна, Л.В.; Супрученко, Н. Preprint 5032 4781
2019 Advertising In The Environment Of Movies, A Literature Study Horváth, A.; Balázs, G. Article 171 147
2015 English for Students of Economics Diadechko, Alla Mykolaivna; Yarmak, Liubov Pavlivna Schoolbook 1434 1315
2016 Factors influencing the intention to accept advertising in mobile social networks Jafari, S.M.; Jandaghi, Gh.; Taghavi, H. Article 1115 1127
2017 In the World of Mass Media Malovana, Nina Volodymyrivna; Nefedchenko, Oksana Illivna Schoolbook 964 1065
2015 Influence of colors on people Karpets, V. Conference Papers 1156 851
2016 Innovative advertising technologies on the basis of the hologram and interactive communication Gritsenko, Y. Conference Papers 343 310
2018 Language manipulation in advertising Rava, V.M. Conference Papers 674 593
2015 Native ad: новий інструмент інтернет-маркетингу Біленко, В.О. Conference Papers 217 153
2019 Pragmastylistic and translation peculiarities of taglines to English movies Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Blyzniuk, А. Article 481 438
2014 SMM як новий інструмент Інтернет-маркетингу Свідченко, Д.Д.; Шевчук, С.М. Conference Papers 612 355
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 390 348
2020 “Take a knee” Protests in Professional Sports: An Empirical Study about the Influence on Customer Loyalty to Nike in Germany Giebe, C.; Löffler, L.; Schneider, S. Article 270 243
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article 4042 3677
2008 The future of advertising Diadechko, Alla Mykolaivna; Linnik, J. Conference Papers 2337 1357
2017 The promotion of phisical activity in shockvertising campaigns Widawska-Stanisz, A.; Sowier-Kasprzyk, I. Article 1788 1837
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article 288 275
2018 Адміністративно-правові засади регулювання реклами лікарських засобів в Україні Мальцева, С.М. Masters thesis 7 3
2015 Аналіз обмежень у рекламній діяльності з боку держави Тесленко, Л.; Павлюк, А. Conference Papers 125 61
2006 Аналіз особливостей сучасних рекламних кампаній суб'єктів каналів товароруху Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 3107 1759