Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43499
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Native ad: новий інструмент інтернет-маркетингу
Authors Біленко, В.О.
ORCID
Keywords інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet Marketing
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43499
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біленко, В.О. Native ad: новий інструмент інтернет-маркетингу [Текст] / В.О. Біленко; наук. кер. М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 265-266.
Abstract Таким чином, дослідження та подальший розвиток native ad може зробити її новим ефективним інструментом Інтернет-маркетингу, у той час коли банерна реклама вже не в змозі задовольнити запити та потреби рекламодавців. Втім native ad вимагатиме від своїх авторів неабиякої підготовки та майстерності.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
302466
Greece Greece
2112
Ireland Ireland
30284
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
2297197
United Kingdom United Kingdom
979934
United States United States
24625192
Unknown Country Unknown Country
2297196
Vietnam Vietnam
2114

Downloads

China China
3
France France
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
6891250
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12802564
Unknown Country Unknown Country
8
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Bilenko_internet_marketynh.pdf 283,25 kB Adobe PDF 19693835

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.