Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37585
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | SMM як новий інструмент Інтернет-маркетингу |
Authors |
Свідченко, Д.Д.
Шевчук, С.М. |
ORCID | |
Keywords |
соціальний медіа маркетинг социальный медиа маркетинг social media marketing реклама advertising інтернет-маркетинг интернет-маркетинг Internet marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37585 |
Publisher | ТОВ "ДД "Папірус" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Свідченко, Д.Д. SMM як новий інструмент Інтернет-маркетингу [Текст] / Д.Д. Свідченко, С.М. Шевчук // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 160-162. |
Abstract |
Кожного дня на ринку з’являються нові види товарів і послуг, що обумовлює необхідність розширення клієнтської аудиторії. Потреба у нових клієнтах формує потребу в розвиненні спектру інструментів маркетингу. В цих умовах традиційні форми просування продукції на ринку втрачають свою актуальність та не створюють потужної мотивації споживачів до придбання продукції. В значній мірі цей феномен можна пояснити переходом суспільства до нових форм спілкування та обміну інформації за допомогою Інтернету у формі соціальних медіа. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

33847

1

5

1

280726

1

1

1

1

5155072

2579528

41402800

5155071

5973
Downloads

2

919

83

1

1

5

14982340

1

54613032

25

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Svidchenko_Internet marketing.pdf | 195.28 kB | Adobe PDF | 69596410 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.