Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50694
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title 25 кадр: міф чи реальність?
Other Titles 25 frame: myth or reality?
Authors Лунякіна, Л.В.
Супрученко, Н.
Keywords засоби масової інформації
телебачення
підсвідомість
реклама
mass
television medias
subconsciousness
advertising
law
Type Preprint
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50694
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
Citation Лунякіна, Л. 25 кадр:міф чи реальність? [Текст] / Л. Лунякіна, Н. Супрученко. – Суми : ДВНЗ “УАБС НБУ”, 2012. – 3 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»; UABS SG/2012/007).
Abstract Розвивається погляд на так званий 25 кадр як засіб рекламування, що діє на підсвідомому рівні. Простежується його “правова” база та соціальна роль.
An approach to the so-called 25 shot as mean of advertising which operates at subconscious level is developed. His “legal” base and social role is traced.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
3
France France
3
Germany Germany
195
Italy Italy
4
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
196
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
193
Unknown Country Unknown Country
70

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
2
Netherlands Netherlands
194
Russia Russia
2
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
24

Files

File Size Format Downloads
Luniakina_25_kadr_mif.pdf 213,21 kB Adobe PDF 227

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.