Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової
Other Titles Создание механизма инновационной безопасности предприятия на основе маркетинговой составляющей
Authors Ваганова, Людмила Василівна
Ваганова, Людмила Васильевна
Vaganova, Liudmyla Vasylivna
Keywords інноваційна безпека
схема організаційно-економічного механізму (СОЕМ)
принципи
маркетингова складова впровадження інновацій
инновационная безопасность
схема организационно-экономического механизма (СОЭМ)
принципы
маркетинговая составляющая внедрения инноваций
innovative safety
scheme of organizational economic mechanism (SОЕМ)
principles
marketing component of introduction of innovations
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Ваганова Л.В. Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової / Л.В. Ваганова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 202-206.
Abstract У статті розглянуто засади створення інноваційної безпеки підприємства, запропоновано схему організаційно-економічного механізму забезпечення та виокремлено принципи її формування. Визначено місце маркетингової складової впровадження інновацій у забезпеченні інноваційної складової економічної безпеки суб’єкта господарювання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914
В статье рассмотрены основы создания инновационной безопасности предприятия, предложена схема организационно-экономического механизма обеспечения и выделено принципы ее формирования. Определено место маркетинговой составляющей внедрения инноваций в обеспечении инновационной составляющей экономической безопасности предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914
The grounds of the creating an innovative enterprise security were considered in the article, the scheme of organizational and economic mechanism of providing was offered and principles of that formation were selected . Marketing component an innovations providing in the provision an innovative component of economic security at enterprise was determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Canada Canada
1
China China
224
Czech Republic Czech Republic
1
Denmark Denmark
1
EU EU
1
France France
884
Germany Germany
446
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
17
Singapore Singapore
2
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
8545
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
30
Unknown Country Unknown Country
72

Downloads

China China
4
France France
6
Germany Germany
447
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
8546
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
259

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_1_202_206.pdf 304,63 kB Adobe PDF 9268

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.