Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону |
Other Titles |
Использование инструментов экологического маркетинга в реализации концепции устойчивого развития региона Use of instruments of environmental marketing concept in sustainable development of the region |
Authors |
Ярема, Василь Іванович
Ярема, Василий Иванович Yarema, Vasyl Ivanovych Лендєл, Олег Дмитрович Лендел, Олег Дмитриевич Lendyel, Oleg Dmytrovych Мишко, Катерина Ігорівна Мишко, Екатерина Игоревна Myshko, Kateryna Igorivna |
ORCID | |
Keywords |
екологічний маркетинг екологічні потреби концепція екологічного маркетингу регіону маркетинг екологічних послуг екологічний аудит экологический маркетинг экологические потребности концепция экологического маркетинга региона маркетинг экологических услуг экологический аудит environmental marketing environmental needs concept of ecological marketing region marketing of environmental services environmental audits |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Ярема В.І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В.І. Ярема // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 222-232. |
Abstract |
У статті розглядаються питання напрямків використання екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто роль державних органів, підприємств, організацій та громадськості у реалізації екологічного маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918 В статье рассматриваются основные пути использования экологического маркетинга для эффективной реализации концепции устойчивого развития региона. Рассмотрена роль государственных органов, предприятий, организаций и общественности в реализации экологического маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918 In article deals the main directions of environmental marketing for the effective implementation of sustainable development. The role of state bodies, enterprises, organizations and the public in implementing environmental marketing. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
2
China
85719993
France
1
Germany
2403891
Greece
1
Iran
1
Ireland
55069
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Moldova
2
Netherlands
390618
Russia
18
South Africa
1
Spain
1
Turkey
3
Ukraine
17098127
United Kingdom
8553303
United States
285661128
Unknown Country
116
Downloads
China
5
EU
7
France
14
Germany
278
Ireland
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1
Norway
3
Russia
54
Spain
1
Ukraine
28717657
United Kingdom
8478
United States
285661127
Unknown Country
840
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_222_232.pdf | 350.55 kB | Adobe PDF | 314388468 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.