Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону
Other Titles Использование инструментов экологического маркетинга в реализации концепции устойчивого развития региона
Use of instruments of environmental marketing concept in sustainable development of the region
Authors Ярема, Василь Іванович
Ярема, Василий Иванович
Yarema, Vasyl Ivanovych
Лендєл, Олег Дмитрович
Лендел, Олег Дмитриевич
Lendyel, Oleg Dmytrovych
Мишко, Катерина Ігорівна
Мишко, Екатерина Игоревна
Myshko, Kateryna Igorivna
ORCID
Keywords екологічний маркетинг
екологічні потреби
концепція екологічного маркетингу регіону
маркетинг екологічних послуг
екологічний аудит
экологический маркетинг
экологические потребности
концепция экологического маркетинга региона
маркетинг экологических услуг
экологический аудит
environmental marketing
environmental needs
concept of ecological marketing region
marketing of environmental services
environmental audits
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Ярема В.І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В.І. Ярема // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 222-232.
Abstract У статті розглядаються питання напрямків використання екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто роль державних органів, підприємств, організацій та громадськості у реалізації екологічного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918
В статье рассматриваются основные пути использования экологического маркетинга для эффективной реализации концепции устойчивого развития региона. Рассмотрена роль государственных органов, предприятий, организаций и общественности в реализации экологического маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918
In article deals the main directions of environmental marketing for the effective implementation of sustainable development. The role of state bodies, enterprises, organizations and the public in implementing environmental marketing. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
2
China China
85719993
France France
1
Germany Germany
2403891
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
55069
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Netherlands Netherlands
390618
Russia Russia
18
South Africa South Africa
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
17098127
United Kingdom United Kingdom
8553303
United States United States
285661128
Unknown Country Unknown Country
116

Downloads

China China
5
EU EU
7
France France
14
Germany Germany
278
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
3
Russia Russia
54
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
28717657
United Kingdom United Kingdom
8478
United States United States
285661127
Unknown Country Unknown Country
840

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_1_222_232.pdf 350.55 kB Adobe PDF 314388468

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.