Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23928
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особенности маркетинга анимационных фильмов и дуализм видеопродукта
Other Titles Особливості маркетингу анімаційних фільмів і дуалізм відеопродукту
Features of Marketing of Animation Films and Dualism of Videoproduct
Authors Должанський, Ігор Зіновійович
Должанский, Игорь Зиновьевич
Dolzhanskyi, Ihor Zinoviiovych
Крачковська, Наталія Володимирівна
Крачковская, Наталья Владимировна
Krachkovska, Nataliia Volodymyrivna
ORCID
Keywords анімаційний маркетинг
модель
анімаційні студії
спрямованість на споживача
ринок анімації
мультиплікаційний фільм
анимационный маркетинг
модель
анимационные студии
направленность на потребителя
рынок анимации
мультипликационный фильм
animation marketing
model
animation studios
orientation on user
market of animation
animated film
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23928
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Должанский И.З. Особенности маркетинга анимационных фильмов и дуализм видеопродукта / И.З. Должанский, Н.В. Крачковская // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 75-82.
Abstract У статті викладені питання перетворення анімації з товару в послугу, розглянута специфіка анімаційного товару як об'єкта у маркетингу, а також проведений аналіз реального ринкового потенціалу українських анімаційних фільмів.orientation on user При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23928
В статье изложены вопросы преобразования анимации из товара в услугу, рассмотрена специфика анимационной продукции как объекта маркетинга, а также проведен анализ реального рыночного потенциала украинских анимационных фильмов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23928
In the article the questions of transformation of animation are expounded from a commodity in a favour, the specific of animation products is considered as a marketing object, and also the analysis of the real market potential of the Ukrainian animation films is conducted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23928
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Argentina Argentina
1
Brazil Brazil
2
China China
40717
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
348147
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1436719
Israel Israel
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Poland Poland
1
Russia Russia
21
Turkey Turkey
17
Ukraine Ukraine
13519071
United Kingdom United Kingdom
6835447
United States United States
76252892
Unknown Country Unknown Country
13519070

Downloads

Belarus Belarus
2
China China
4854441
France France
2
Germany Germany
40718
India India
1
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
36
Ukraine Ukraine
40553666
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
40553667
Unknown Country Unknown Country
396

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_75_82.pdf 700,34 kB Adobe PDF 86002934

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.