Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Механізм оцінки маркетингової стратегії
Other Titles Механизм оценки маркетинговой стратегии
Mechanism of estimation of marketing strategy
Authors Квятковська, Любов Абрамівна
Квятковская, Любовь Абрамовна
Kvyatkovska, Liubov Abramivna
ORCID
Keywords маркетинг
маркетингова стратегія
сегментація ринку
ціна
якість продукції
прибуток
конкурентоспроможність підприємства
маркетинг
маркетинговая стратегия
сегментация рынка
цена
качество продукции
прибыль
конкурентоспособность предприятия
marketing
marketing strategy
market segmentation
price
quality of products
income
competitiveness of enterprise
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Квятковська Л.А. Механізм оцінки маркетингової стратегії / Л.А. Квятковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 98-104.
Abstract У статті надається схема базових елементів формування маркетингової стратегії підприємства та визначаються показники, які можуть бути застосовані при оцінці ефективності її реалізації в межах загальновідомих моделей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936
В статье предоставляется схема базовых элементов формирования маркетинговой стратегии предприятия и определяются показатели, которые могут быть применены при оценке эффективности ее реализации в пределах известных в общих чертах моделей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936
In the article the chart of base elements of forming of marketing strategy of enterprise is given and indexes which can be applied at the estimation of efficiency of its realization within the limits of the models known broadly speaking are determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
350381194
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
5116004
Greece Greece
1
Ireland Ireland
727731
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Poland Poland
1
Russia Russia
24
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
32182793
United Kingdom United Kingdom
16106926
United States United States
264064898
Unknown Country Unknown Country
32182790

Downloads

China China
5
Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1
EU EU
3
France France
9
Germany Germany
16106923
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
91432307
Russia Russia
13
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
177748601
United Kingdom United Kingdom
31063
United States United States
177748601
Unknown Country Unknown Country
91432304

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_98_104.pdf 259,96 kB Adobe PDF 554499834

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.