Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку
Other Titles Диагностические подходы к определению уровня интенсивности конкуренции на отраслевом рынке
Diagnostic approaches to definition of level of intensity of the competition in the branch market
Authors Пєтєшова, Тетяна Анатоліївна
Петешова, Татьяна Анатольевна
Peteshova, Tetiana Anatoliivna
ORCID
Keywords діагностика
конкурентоспроможність підприємства
конкурентні переваги
інтенсивність конкуренції
диагностика
конкурентоспособность предприятия
конкурентные преимущества
интенсивность конкуренции
diagnostics
competitiveness of enterprise
competitive edges
intensity of competition
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Пєтєшова Т.А. Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку / Т.А. Пєтєшова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 111-117.
Abstract Досліджений механізм організації діагностики в маркетингу. На прикладі підприємств хімічної галузі показано використання аналітичного інструментарію для оцінки інтенсивності конкуренції на товарному ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937
Исследован механизм организации диагностики в маркетинге. На примере предприятий химической отрасли показано использование аналитического инструментария для оценки интенсивности конкуренции на товарном рынке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937
The mechanism of organization of diagnostics is investigational in marketing. On the example of enterprises of chemical industry the use of analytical tool is rotined for the estimation of intensity of competition at the commodity market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
184
Greece Greece
1
Ireland Ireland
512022
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
18
Singapore Singapore
43379117
South Korea South Korea
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
3248905
United Kingdom United Kingdom
1634594
United States United States
86758234
Unknown Country Unknown Country
3248904

Downloads

China China
1634597
France France
26089827
Germany Germany
185
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
155894
Ukraine Ukraine
8800539
United Kingdom United Kingdom
30425
United States United States
34734473
Unknown Country Unknown Country
252

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_111_117.pdf 261.31 kB Adobe PDF 71446194

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.