Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари
Other Titles Влияние ценовых изменений на поведение потребителей при стратегическом ценообразовании на генерические товары
Influence of price changes on the users at the strategic pricing on generic products
Authors Корінєв, Валентин Леонідович
Коринев, Валентин Леонидович
Koriniev, Valentyn Leonidovych
Кірик, Віталій Віталійович
Кирык, Виталий Витальевич
Kiryk, Vitalii Vitaliiovych
ORCID
Keywords ціна
цена
price
маркетингове середовище
маркетинговая среда
marketing environment
стратегічне ціноутворення
стратегическое ценообразование
strategic pricing
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Корінєв, В.Л. Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари / В.Л. Корінєв , В.В. Кірик // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – №1. – С. 11-20.
Abstract При реалізації генеричних товарів на ринку ринкова цінність пропозиції виробника проявляється в реакції покупців на зміну ціни. Результати проведеного дослідження свідчать, що за певних обставин споживачі можуть ставитися до ціни як до показника якості, а тому менш чутливі до її рівня, ніж до споживчих характеристик генеричної продукції. Чим більше у споживачів рівень ціни асоціюється з рівнем її якості, тим менше вони чутливі до зміни її рівня. Врахування гранично високих чи низьких цін в процесі стратегічного ціноутворення реально дозволяє визначити ступінь чутливості споживачів до їх рівня. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037
При реализации генерических товаров на рынке рыночная ценность предложения производителя проявляется в реакции покупателей на изменение цены. Результаты проведенного исследования свидетельствуют, что при определенных обстоятельствах потребители могут относиться к цене как к показателю качества, поэтому менее чувствительны к ее уровню, чем к потребительским характеристикам генерической продукции. Чем больше у потребителей уровень цены ассоциируется с уровнем его качества, тем меньше они чувствительны к изменению ее уровня. Учет предельно высоких или низких цен в процессе стратегического ценообразования реально позволяет определить степень чувствительности потребителей к их уровню. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
2
France France
1
Germany Germany
9852861
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
778795
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
15565
Poland Poland
1557596
Russia Russia
22
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
102593434
United Kingdom United Kingdom
51327846
United States United States
816011565
Unknown Country Unknown Country
102593433

Downloads

China China
29207811
Czechia Czechia
1
EU EU
2
France France
7087772
Germany Germany
264524
India India
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
278572430
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
816011564
Unknown Country Unknown Country
321

Files

File Size Format Downloads
123.pdf 302,51 kB Adobe PDF 1131144433

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.