Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24076
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю «ціна-якість» товару
Other Titles Совершенствование элементов системного подхода по продвижению новой марки товара согласно зависимости «цена-качество» товара
Elements improvement of system approach of new trademark for promotion according to the dependence product «price-quality»
Authors Ониськів, Віталій Олегович
Оныськив, Виталий Олегович
Onyskiv, Vitalii Olehovych
ORCID
Keywords ефективність цінової стратегії
конкурентоспроможність нової продукції
просування нового товару
співвідношення ціни та якості продукції
споживча цінність нововведення
стратегія ціноутворення товару-новинки
эффективность ценовой стратегии
конкурентоспособность новой продукции
продвижение нового товара
соотношение цены и качества продукции
потребительская ценность нововведения
стратегия ценообразования товара-новинки
efficiency pricing strategy
competitive new products
new product promotion
price and quality products dependence
consumer value innovation dependence
product-pricing strategy innovations
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24076
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Ониськів В.О. Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю «ціна-якість» товару / В.О. Ониськів // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 37-47.
Abstract У статті досліджено і виділено якість та ціну як основні елементи конкурентоспроможності нового товару на ринку. Обґрунтовано основний принцип застосування комерційними підприємствами маркетингового підходу щодо просування нової марки товару у співвідношенні «ціна-якість». Розглянуто дев’ять цінових субстратегій, які використовують виробники для досягнення маркетингових цілей підприємства на ринку.Розроблено ефективну цінову стратегію для просування товару-новинки у співвідношенні «ціна-якість». Наведено декілька методів побудови цін на нову продукцію залежно від рівня її якості. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24076
В статье исследовано и выделено качество и цену как основные элементы конкурентоспособности нового товара на рынке. Обосновано основной принцип применения коммерческими предприятиями маркетингового подхода по продвижению новой марки товара в соотношении «цена-качество». Рассмотрено девять ценовых субстратегий, которые используют производители для достижения маркетинговых целей предприятия на рынке. Разработано эффективную ценовую стратегию для продвижения товара-новинки в соотношении «цена-качество». Приведено несколько методов построения цен на новую продукцию в зависимости от уровня ее качества. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24076
The basic elements of competitiveness such as quality and price of a new product on market are explored and highlighted. The main principle which is used by commercial enterprises as marketing approach to promote a new trademark depending on «price-quality» has been grounded. Nine price sub-strategies that manufacturers use to achieve their marketing goals on the market have been considered. An effective pricing strategy for the new product depending on «price-quality» has been created. There are some methods of prices policy for new products depending on the level of their quality. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24076
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
13
Czechia Czechia
1808863
France France
203151
Germany Germany
220
Iran Iran
1
Ireland Ireland
670672
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
12176
Russia Russia
23
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
13080864
United Kingdom United Kingdom
6564782
United States United States
35624785
Unknown Country Unknown Country
13080863

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1808864
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
221
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
35624784
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
35624784
Unknown Country Unknown Country
282

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_2_37_47_0.pdf 288,14 kB Adobe PDF 73058948

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.