Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24077
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону
Other Titles Analysis of the cluster approachas a system of marketing management in the region
Анализ кластерного подхода как системы управления маркетингом региона
Authors Забарна, Елеонора Миколаївна
Забарная, Элеонора Николаевна
Zabarnaya, Eleonora Mykolaivna
Папковська, Олена Едуардівна
Папковская, Елена Эдуардовна
Papkovskaya, Olena Eduardivna
ORCID
Keywords кластерний маркетинг
маркетинг кластера
кластерна структура
маркетингова діяльність
концептуальна модель
кластерный маркетинг
маркетинг кластера
кластерная структура
маркетинговая деятельность
концептуальная модель
cluster marketing
marketing of cluster
cluster structure
marketing activity
conceptual model
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24077
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Забарна Е.М. Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону / Е.М. Забарна, О.Е. Папковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 48-52.
Abstract У статті розглянуто сутність визначень «маркетинг кластера» та «кластерний маркетинг», сформовано та обґрунтовано систему цілей управління маркетингом кластерної структури. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24077
Рассмотрена сущность определений «кластерный маркетинг» и «маркетинг кластера», сформирована и обоснована система целей управления маркетингом региона. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24077
The article review the essence of the definitions of"cluster marketing"and "cluster marketing", is formed and justified system goals of marketing management in the region. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24077
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
2
Germany Germany
271
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
374963
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
17047
Poland Poland
2
Russia Russia
33
Sweden Sweden
17045
Turkey Turkey
20
Ukraine Ukraine
5408519
United Kingdom United Kingdom
1681644
United States United States
16220224
Unknown Country Unknown Country
5408517

Downloads

China China
1681643
France France
2
Germany Germany
272
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
16220222
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
29128295
Unknown Country Unknown Country
171

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_2_48_52_0.pdf 204,05 kB Adobe PDF 47030608

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.