Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24080
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару»
Other Titles Эволюция научных взглядов относительно понятия «потребительская ценность товара»
The evolution of scientific views about concept «customer value of good»
Authors Шульгіна, Людмила Михайлівна
Шульгина, Людмила Михайловна
Shulgina, Liudmyla Myhailivna
Мельничук, Віра Миколаївна
Мельничук, Вера Николаевна
Melnychuk, Vira Mykolaivna
ORCID
Keywords споживча цінність товару
вартість
корисність
додана цінність
потребительская ценность товара
стоимость
полезность
добавочная ценность
customer value of good
cost
utility
add value
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24080
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Шульгіна Л.М. Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару» / Л.М. Шульгіна, В.М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 74-80.
Abstract Запропонована стаття містить аналіз зміни тлумачень сутності споживчої цінності товару в процесі її вивчення. Досліджені та систематизовані наукові теорії, присвячені розгляду цього поняття. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24080
Представленная статья содержит анализ изменений толкований сущности потребительской ценности товара в процессе ее изучения. В статье исследовано и систематизировано научные теории, посвященные рассмотрению исследуемого понятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24080
The article contain the analysis of customer value meaning changes during its research process. In the article the theories devoted to this notion consideration researched and systematized. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24080
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
11
France France
3
Germany Germany
418
Iran Iran
1
Ireland Ireland
495621
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
14991
Poland Poland
1
Portugal Portugal
1
Russia Russia
30
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
103608066
United Kingdom United Kingdom
51834007
United States United States
554831811
Unknown Country Unknown Country
103608065

Downloads

China China
2
EU EU
2
France France
4
Germany Germany
3460068
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
295270583
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
554831810
Unknown Country Unknown Country
330

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_2_74_80_0.pdf 305,59 kB Adobe PDF 853562804

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.