Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Инструмент первостепенной важности в MLM-бизнесе
Other Titles Найважливіший інструмент у MLM-бізнесі
Authors Громико, Микита Григорович
Громыко, Никита Григорьевич
Gromyko, Nikita Grigorievich
Keywords MLM-бізнес
дистриб'ютор
інструмент
компанія
контакти
MLM-бизнес
дистрибьютор
инструмент
компания
контакты
MLM-business
distributor
tool
company
contacts
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Громыко Н.Г. Инструмент первостепенной важности в MLM-бизнесе / Н.Г. Громыко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 114-118.
Abstract У статті розглянуто один з найбільш важливих інструментів у роботі дистриб'ютора. Розкриті цілі, які переслідуються при розгляді і застосуванні авторського підходу до цього питання. Детально викладені етапи пропонованого підходу, їхні результати, роль і значення в MLM-індустрії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
В статье рассмотрено один из наиболее важных инструментов в работе дистрибьютора. Раскрыты цели, которые преследуются при рассмотрении и применении авторского подхода к данному вопросу. Детально изложены этапы предлагаемого подхода, их результаты, роль и значение в MLM-индустрии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
In article it is considered one of the most important tools in work of the distributor. The purposes which are pursued by consideration and application of the author's approach to this point in question are opened. Stages of the offered approach, their results, a role and value in MLM are in details stated the industry. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Canada Canada
1
China China
2
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
391
India India
1
Iran Iran
1
Italy Italy
2
Kazakhstan Kazakhstan
1
Netherlands Netherlands
3
Poland Poland
2
Russia Russia
26
Serbia Serbia
2
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
2409
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
35
Unknown Country Unknown Country
69

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
2
EU EU
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
392
Russia Russia
15
Ukraine Ukraine
1859
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
275

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_2_114-118.pdf 301,69 kB Adobe PDF 2547

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.