Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства
Other Titles Современные концепции стратегического управления инновационным развитием предприятия
The modern concept of strategic management of innovation development of enterprise
Authors Шульгіна, Людмила Михайлівна
Шульгина, Людмила Михайловна
Shulgina, Liudmyla Myhailivna
Юхименко, Віта Василівна
Юхименко, Вита Васильевна
Ukhymenko, Vita Vasylivna
ORCID
Keywords стратегічне управління
інноваційний розвиток
конкурентна перевага
стратегическое управления
инновационное развитие
конкурентное преимущество
strategic management
innovative development
competitive advantage
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Шульгіна Л.М. Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / Л.М. Шульгіна, В.В. Юхименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 79-84.
Abstract У статті розглянуто сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства та згруповано їх у відповідності до джерел формування конкурентних переваг. Проаналізовано їхній взаємозв’язок та взаємодію. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328
В статье рассмотрены современные концепции стратегического управления инновационным развитием предприятия и сгруппированы в соответствии с источниками формирования конкурентных преимуществ. Проанализированы их взаимосвязь и взаимодействие. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328
The article examines the modern concept of strategic management of innovative business development and grouped them according to the sources of competitive advantage. It is analyzed their relationship and interaction. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
9253672
Czechia Czechia
1
EU EU
3
France France
172506
Germany Germany
129562
Iran Iran
1
Ireland Ireland
718997877
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
172500
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
19
Singapore Singapore
757509095
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
369601924
United Kingdom United Kingdom
86503
United States United States
1515018189
Unknown Country Unknown Country
369601923

Downloads

Austria Austria
1
China China
5
EU EU
2
France France
5
Germany Germany
104976
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
78226
Romania Romania
239725797
Russia Russia
33
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2051870048
United Kingdom United Kingdom
79968428
United States United States
757509096
Unknown Country Unknown Country
-554423508

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_2_79_84.pdf 236.71 kB Adobe PDF -1720134184

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.