Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330
Title: Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку
Other Titles: Инновационная деятельность предприятий молочной промышленности как средство повышения конкурентоспособности на рынке
Innovation of the dairy industry as a means of increasing competitiveness in the market
Authors: Божидарнік, Тарас Вікторович
Божидарник, Тарас Викторович
Bozhydarnik, Taras Viktorovych
Божидарнік, Наталія Володимирівна
Божидарник, Наталия Владимировна
Bozhydarnik, Nataliia Volodymyrivna
Keywords: конкурентоспроможність
інновації
лізинг
молочна промисловість
конкурентоспособность
инновации
лизинг
молочная промышленность
competitiveness
innovation
leasing
dairy industry
Issue Year: 2011
Publisher: ТОВ «ВТД «Університетська книга»
Citation: Божидарнік Т.В. Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку / Т.В. Божидарнік, Н.В. Божидарнік // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 85-89.
Abstract: У публікації розкривається проблеми підвищення конкурентоспроможності молочної продукції, через інноваційну діяльність підприємств, що здатна забезпечити розробку, освоєння нових видів продукції, забезпечити високий рівень якості та цінові переваги, формувати умови для активного просування на зовнішні ринки. Тому проблема розвитку інноваційної діяльності вкрай актуальна для розглянутої промисловості. Розглядається стан ринку молока, проблеми діяльності молокопереробних підприємств та запропоновані основні напрями розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330
В публикации раскрывается проблемы повышения конкурентоспособности молочной продукции, через инновационную деятельности предприятий, способной обеспечить разработку, освоение новых видов продукции, обеспечить высокий уровень качества и ценовые преимущества, формировать условия для активного продвижения на внешние рынки. Поэтому проблема развития инновационной деятельности крайне актуальна для рассматриваемой промышленности. Рассматривается состояние рынка молока, проблемы деятельности молокоперерабатывающих предприятий и предложены основные направления развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330
The publication reveals the problem of increasing the competitiveness of dairy products, through innovative activities of enterprises that can provide development, development of new products, ensure high quality and cost benefits, to form necessary conditions for promotion to foreign markets. Therefore the problem of innovation is extremely relevant for the considered industry. A condition of the milk market, the problem of the milk business and suggested the main directions of development. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330
ISSN: 2218-4511
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other147
Canada1
China10
Germany26
EU2
Italy1
Netherlands5
Poland1
Russia43
Singapore1
Turkey22
Ukraine132
United States57
Downloads
Other475
Belarus2
China4
Germany2
Norway1
Poland1
Russia14
Ukraine101
United States5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
mmi2011_3_2_85_89.pdf247.72 kBAdobe PDF605Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.