Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні
Other Titles Особенности и перспективы маркетинга туристических услуг в Украине
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Косолап, Наталія Євгенівна
Keywords маркетинг послуг
маркетинг услуг
marketing of services
маркетинг туристичної діяльності
маркетинг туристической деятельности
marketing in tourism sndustry
туристичний продукт
туристический продукт
tourism product
туристичний маршрут
туристический маршрут
tourist route
Євро-2012
Евро-2012
Euro-2012
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Тєлєтов, О.С. Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні [Текст] / О.С. Тєлєтов, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 21-34.
Abstract Стаття присвячена вирішенню проблеми використання маркетингових технологій у розробленні туристичних маршрутів. Поглиблено розуміння призначення маркетингу туристичної діяльності. Розроблено модель якості туристичних послуг та модель прийняття рішення у процесі розроблення туристичного продукту. Наведено приклад розроблення історичного туристичного маршруту в умовах проведення Євро-2012. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
Статья посвящена решению проблемы использования маркетинговых технологий в разработке туристических маршрутов. Углублено понимание предназначения маркетинга туристической деятельности. Разработана модель качества туристических услуг и модель принятия решений в процессе разработки туристического продукта. Приведён пример разработки исторического туристического маршрута в условиях проведения Евро-2012. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
The article is devoted to solving problems of tourist route planning with the use of marketing technologies. It also deals with the purpose of marketing in tourist industry and quality model of tourist services. The article touches the decision-making model in tourist product development as well. Besides the project of historical tourist route to EURO-2012 is presented. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

A2 A2
1
Canada Canada
1
China China
5
EU EU
5
Finland Finland
1
France France
4
Germany Germany
7
Iran Iran
1
Japan Japan
2
Netherlands Netherlands
3
Norway Norway
1
Poland Poland
4
Russia Russia
34
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
4731
United Kingdom United Kingdom
9
United States United States
59
Unknown Country Unknown Country
199

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
3
Czech Republic Czech Republic
1
EU EU
5
France France
38
Germany Germany
2
Italy Italy
1
Poland Poland
1
Russia Russia
52
Ukraine Ukraine
4726
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
1148

Files

File Size Format Downloads
Tyelyetov.pdf 858,4 kB Adobe PDF 5982

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.