Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні |
Other Titles |
Features and prospects of tourist services marketing in Ukraine Особенности и перспективы маркетинга туристических услуг в Украине |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Косолап, Наталія Євгенівна |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
маркетинг послуг маркетинг услуг marketing of services маркетинг туристичної діяльності маркетинг туристической деятельности marketing in tourism sndustry туристичний продукт туристический продукт tourism product туристичний маршрут туристический маршрут tourist route Євро-2012 Евро-2012 Euro-2012 |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Тєлєтов, О.С. Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні [Текст] / О.С. Тєлєтов, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 21-34. |
Abstract |
Стаття присвячена вирішенню проблеми використання маркетингових технологій у розробленні туристичних маршрутів. Поглиблено розуміння призначення маркетингу туристичної діяльності. Розроблено модель якості туристичних послуг та модель прийняття рішення у процесі розроблення туристичного продукту. Наведено приклад розроблення історичного туристичного маршруту в умовах проведення Євро-2012.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331 Статья посвящена решению проблемы использования маркетинговых технологий в разработке туристических маршрутов. Углублено понимание предназначения маркетинга туристической деятельности. Разработана модель качества туристических услуг и модель принятия решений в процессе разработки туристического продукта. Приведён пример разработки исторического туристического маршрута в условиях проведения Евро-2012. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331 The article is devoted to solving problems of tourist route planning with the use of marketing technologies. It also deals with the purpose of marketing in tourist industry and quality model of tourist services. The article touches the decision-making model in tourist product development as well. Besides the project of historical tourist route to EURO-2012 is presented. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
A2
1
Belgium
1989659302
Canada
1
China
-1312997493
Czechia
521821592
EU
5
Estonia
1
Finland
1
France
-1517770067
Germany
-975684253
Greece
7400975
Iran
1
Ireland
355819715
Japan
2
Lithuania
76585
Moldova
1
Netherlands
71491
Norway
1
Poland
683739390
Romania
1
Russia
60705
Singapore
1
Slovakia
2
Sweden
1
Turkey
5
Ukraine
-763294307
United Kingdom
1477189045
United States
1989659299
Unknown Country
-1307959204
Downloads
Belarus
1
China
-1312997492
Czechia
1
EU
5
Finland
1
France
418979200
Germany
117391
India
1
Ireland
450728629
Italy
1
Lithuania
1
Moldova
1
Poland
1507264346
Romania
1
Russia
52
Ukraine
1989659301
United Kingdom
716040509
United States
1989659303
Unknown Country
-1307959203
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tyelyetov.pdf | 858.4 kB | Adobe PDF | 156524753 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.