Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні
Other Titles Features and prospects of tourist services marketing in Ukraine
Особенности и перспективы маркетинга туристических услуг в Украине
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Косолап, Наталія Євгенівна
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords маркетинг послуг
маркетинг услуг
marketing of services
маркетинг туристичної діяльності
маркетинг туристической деятельности
marketing in tourism sndustry
туристичний продукт
туристический продукт
tourism product
туристичний маршрут
туристический маршрут
tourist route
Євро-2012
Евро-2012
Euro-2012
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Тєлєтов, О.С. Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні [Текст] / О.С. Тєлєтов, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 21-34.
Abstract Стаття присвячена вирішенню проблеми використання маркетингових технологій у розробленні туристичних маршрутів. Поглиблено розуміння призначення маркетингу туристичної діяльності. Розроблено модель якості туристичних послуг та модель прийняття рішення у процесі розроблення туристичного продукту. Наведено приклад розроблення історичного туристичного маршруту в умовах проведення Євро-2012. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
Статья посвящена решению проблемы использования маркетинговых технологий в разработке туристических маршрутов. Углублено понимание предназначения маркетинга туристической деятельности. Разработана модель качества туристических услуг и модель принятия решений в процессе разработки туристического продукта. Приведён пример разработки исторического туристического маршрута в условиях проведения Евро-2012. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
The article is devoted to solving problems of tourist route planning with the use of marketing technologies. It also deals with the purpose of marketing in tourist industry and quality model of tourist services. The article touches the decision-making model in tourist product development as well. Besides the project of historical tourist route to EURO-2012 is presented. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25331
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

A2 A2
1
Belgium Belgium
1989659302
Canada Canada
1
China China
-1312997493
Czechia Czechia
521821592
EU EU
5
Estonia Estonia
1
Finland Finland
1
France France
-1517770067
Germany Germany
-975684253
Greece Greece
7400975
Iran Iran
1
Ireland Ireland
355819715
Japan Japan
2
Lithuania Lithuania
76585
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
71491
Norway Norway
1
Poland Poland
683739390
Romania Romania
1
Russia Russia
60705
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
-763294307
United Kingdom United Kingdom
1477189045
United States United States
1989659299
Unknown Country Unknown Country
-1307959204

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
-1312997492
Czechia Czechia
1
EU EU
5
Finland Finland
1
France France
418979200
Germany Germany
117391
India India
1
Ireland Ireland
450728629
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
1507264346
Romania Romania
1
Russia Russia
52
Ukraine Ukraine
1989659301
United Kingdom United Kingdom
716040509
United States United States
1989659303
Unknown Country Unknown Country
-1307959203

Files

File Size Format Downloads
Tyelyetov.pdf 858.4 kB Adobe PDF 156524753

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.