Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Social-media platforms and its effect on digital marketing activities |
Other Titles |
Социальные сети и их влияние на Интернет-маркетинг Соціальні мережі та їхній вплив на Інтернет-маркетинг |
Authors |
Lesidrenska, Svetlana
Dicke, Philipp |
Keywords |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communication соціальні мережі социальные сети social network Інтернет-маркетинг Интернет-маркетинг Internet-marketing соціальні медіа платформи социальные медиа платформы social-media platform |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Lesidrenska, S. Social-media platforms and its effect on digital marketing activities [Текст] / S. Lesidrenska, Ph. Dicke // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 44-52. |
Abstract |
Робота присвячена темі соціальних мереж і як вони можуть бути використані в маркетинговій та брендовій діяльностях для кращої комунікацій з споживачами, а також для більш швидкої реакції споживачів (висловлення скарг, невдоволення чи позитивних відгуків). Детально розглядається розвиток соціальних мереж, що підкреслює важливу роль цих медіа-платформ для споживачів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345 Работа посвящена теме социальных сетей и как они могут быть использованы в маркетинговой и брендовой деятельностях для лучшей коммуникации с потребителями, а также для более быстрой реакции потребителей (высказывания жалоб, недовольства или положительных отзывов). Подробно рассматривается развитие социальных сетей, что подчеркивает важную роль этих медиа-платформ для потребителей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345 This paper deals with the topic of social networks and how it can be used for marketing/brand communication activities to get closer to the customer and also be able to response faster to customer complains, dissatisfaction or positive feedbacks. In detail the paper reviews the development of social networks and it emphasizes the power of those networks among customers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

5

1

2

930001

3

26

1

1

1

3

3

1

11

1

2

2

2

2

1

3

1

1

2

2

1

465001

7

1

1

154997

14

1

3

1

2

3

1

1

4

3856

1

61173

1859994

152

232499

1

1
Downloads

1

1

3

3863

1

2

1

28520

2

3

2

1

1

1

1

4

2

1

1

1

6

1

27

2

3477

2

61174

8026

3435

232500

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lesidrenska.pdf | 597,54 kB | Adobe PDF | 341063 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.