Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Social-media platforms and its effect on digital marketing activities
Other Titles Соціальні мережі та їхній вплив на Інтернет-маркетинг
Authors Lesidrenska, Svetlana
Dicke, Philipp
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communication
соціальні мережі
социальные сети
social network
Інтернет-маркетинг
Интернет-маркетинг
Internet-marketing
соціальні медіа платформи
социальные медиа платформы
social-media platform
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Lesidrenska, S. Social-media platforms and its effect on digital marketing activities [Текст] / S. Lesidrenska, Ph. Dicke // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 44-52.
Abstract Робота присвячена темі соціальних мереж і як вони можуть бути використані в маркетинговій та брендовій діяльностях для кращої комунікацій з споживачами, а також для більш швидкої реакції споживачів (висловлення скарг, невдоволення чи позитивних відгуків). Детально розглядається розвиток соціальних мереж, що підкреслює важливу роль цих медіа-платформ для споживачів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345
Работа посвящена теме социальных сетей и как они могут быть использованы в маркетинговой и брендовой деятельностях для лучшей коммуникации с потребителями, а также для более быстрой реакции потребителей (высказывания жалоб, недовольства или положительных отзывов). Подробно рассматривается развитие социальных сетей, что подчеркивает важную роль этих медиа-платформ для потребителей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345
This paper deals with the topic of social networks and how it can be used for marketing/brand communication activities to get closer to the customer and also be able to response faster to customer complains, dissatisfaction or positive feedbacks. In detail the paper reviews the development of social networks and it emphasizes the power of those networks among customers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Armenia Armenia
1
Australia Australia
5
Belgium Belgium
1
Brazil Brazil
2
Bulgaria Bulgaria
3
Canada Canada
3
China China
26
Colombia Colombia
1
Croatia Croatia
1
Finland Finland
3
France France
3
Georgia Georgia
1
Germany Germany
11
Hong Kong Hong Kong
2
India India
2
Indonesia Indonesia
2
Iran Iran
2
Ireland Ireland
1
Italy Italy
3
Japan Japan
1
Jersey Jersey
1
Kuwait Kuwait
2
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
2
Malaysia Malaysia
2
Netherlands Netherlands
7
New Zealand New Zealand
1
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
14
South Africa South Africa
3
South Korea South Korea
1
Sri Lanka Sri Lanka
2
Sweden Sweden
3
Switzerland Switzerland
1
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1557
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
32
United States United States
71
Unknown Country Unknown Country
152
Zambia Zambia
1
Zimbabwe Zimbabwe
1

Downloads

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
3
China China
27
Croatia Croatia
1
France France
2
Georgia Georgia
1
Germany Germany
4
India India
2
Indonesia Indonesia
3
Italy Italy
2
Malawi Malawi
1
Mauritius Mauritius
1
Mexico Mexico
1
Moldova Moldova
1
Romania Romania
4
Russia Russia
2
South Korea South Korea
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
6
Tajikistan Tajikistan
1
Thailand Thailand
27
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1177
United Arab Emirates United Arab Emirates
2
United Kingdom United Kingdom
8
United States United States
15
Unknown Country Unknown Country
3435
Vietnam Vietnam
1
Zimbabwe Zimbabwe
1

Files

File Size Format Downloads
Lesidrenska.pdf 597,54 kB Adobe PDF 4734

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.