Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25346
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Комплексне дослідження бізнес-портфеля приладобудівного підприємства
Other Titles Комплексное исследование бизнес-портфеля приборостроительного предприятия
Сomprehensive research of business-portfolio of instrument-making enterprise
Authors Беспалюк, Христина Мирославівна
Ілів, Ірина Михайлівна
ORCID
Keywords бізнес-портфель
бизнес-портфель
business-portfolio
АВС-ХYZ-аналіз
АВС-ХYZ-анализ
ABC-XYZ-analisys
товарний асортимент
товарный ассортимент
product range
«лійка продаж»
«воронка продаж»
“sales funnel”
життєвий цикл продукції
жизненный цикл продукции
product life cycle
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25346
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Беспалюк, Х.М. Комплексне дослідження бізнес-портфеля приладобудівного підприємства [Текст] / Х.М. Беспалюк, І.М. Ілів // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 53-63.
Abstract У статті проведено аналіз методів управління бізнес-портфелем. Запропонований методичний підхід до аналізу товарного асортименту приладобудівного підприємства. На основі результатів комплексного дослідження сформульовано рекомендації щодо зміни асортиментної структури всередині бізнес-портфеля та покращенні його прибутковості. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25346
В статье проведен анализ методов управления бизнес-портфелем. Предложен методический подход к анализу товарного ассортимента приборостроительного предприятия. На основе результатов комплексного исследования сформулированы рекомендации по изменению ассортиментной структуры внутри бизнес-портфеля и улучшению его прибыльности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25346
The analysis of methods of management a business-portfolio is conducted in the article. The methodical going is offered near the analysis of product range of instrument-making enterprise. On the basis of results of complex research recommendations are formulated on the change of assortment structure into a business-portfolio and profitability improvement. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25346
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
5
EU EU
2
France France
6
Germany Germany
5
Greece Greece
1
Iran Iran
2
Ireland Ireland
53204
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
8
Poland Poland
2
Russia Russia
32
Turkey Turkey
10
Ukraine Ukraine
674212
United Kingdom United Kingdom
342431
United States United States
3594675
Unknown Country Unknown Country
674211

Downloads

China China
4
EU EU
3
France France
8
Germany Germany
15973
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1
Russia Russia
9
Ukraine Ukraine
1850541
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3594675
Unknown Country Unknown Country
615

Files

File Size Format Downloads
Bespalyuk.pdf 612,07 kB Adobe PDF 5461831

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.