Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг
Other Titles Коммуникационная эффективность WEB-технологий в маркетинге научно-образовательных услуг
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
Keywords WEB-технології
WEB-технологии
WEB-technology
Інтернет-маркетинг
Интернет-маркетинг
Internet-marketing
комунікативна ефективність
коммуникативная эффективность
communication efficiency
вищі навчальні заклади
высшие учебные заведения
higher education institutions
ринок науково-освітніх послуг
рынок научно-образовательных услуг
market of scientific and educational services
просування в Інтернет-просторі
продвижение в Интернет-пространстве
promotion in Internet area
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Ілляшенко, С.М. Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 69-78.
Abstract Викладено результати аналізу комунікативної ефективності WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг на прикладі WEB-системи кафедри маркетингу і УІД факультету економіки і менеджменту Сумського державного університету. Отримані результати можуть бути покладені в основу розроблення плану дій щодо підвищення комунікативної ефективності аналізованої WEB-системи, а їх узагальнення дасть змогу цілеспрямовано та ефективно управляти просуванням в Інтернет-просторі ВНЗ та їх підрозділів з метою посилення ринкових позицій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
Изложены результаты анализа коммуникативной эффективности WEB-технологий в маркетинге научно-образовательных услуг на примере WEB-системы кафедры маркетинга и УИД факультета экономики и менеджмента Сумского государственного университета. Полученные результаты могут быть положенными в основу разработки плана действий относительно повышения коммуникативной эффективности анализируемой WEB-системы, а их обобщение даст возможность целенаправленно и эффективно управлять продвижением в Интернет-пространстве ВУЗ и их подразделений с целью укрепления их рыночных позиций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
It is offered results of the analysis of the communicative effectiveness in scientific and educational services marketing (e.x. WEB-system of the Department of marketing and management of innovative activity of Sumy State University). The received results can be used as a base of the plan of actions for increasing communicative efficiency of analyzed WEB-system, and generalization of this results will allow to manage promotion of higher education institutions and their departments in the Internet area deliberately and effectively for the purpose of strengthening their market positions. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
10
Czech Republic Czech Republic
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
7
India India
1
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Netherlands Netherlands
6
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
37
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1312
United Kingdom United Kingdom
5
United States United States
52
Unknown Country Unknown Country
160

Downloads

China China
1
Estonia Estonia
2
France France
3
Germany Germany
2
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
1604
United States United States
5
Unknown Country Unknown Country
383

Files

File Size Format Downloads
Illyashenko.pdf 817,57 kB Adobe PDF 2007

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.