Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
Title: Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг
Other Titles: Коммуникационная эффективность WEB-технологий в маркетинге научно-образовательных услуг
Communication effectiveness of WEB-technologies in marketing of research and educational services
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Shypulina, Yuliia Serhiivna 
Keywords: WEB-технології
WEB-технологии
WEB-technology
Інтернет-маркетинг
Интернет-маркетинг
Internet-marketing
комунікативна ефективність
коммуникативная эффективность
communication efficiency
вищі навчальні заклади
высшие учебные заведения
higher education institutions
ринок науково-освітніх послуг
рынок научно-образовательных услуг
market of scientific and educational services
просування в Інтернет-просторі
продвижение в Интернет-пространстве
promotion in Internet area
Issue Year: 2012
Publisher: ТОВ "ВТД "Університетська книга"
Citation: Ілляшенко, С.М. Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 69-78.
Abstract: Викладено результати аналізу комунікативної ефективності WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг на прикладі WEB-системи кафедри маркетингу і УІД факультету економіки і менеджменту Сумського державного університету. Отримані результати можуть бути покладені в основу розроблення плану дій щодо підвищення комунікативної ефективності аналізованої WEB-системи, а їх узагальнення дасть змогу цілеспрямовано та ефективно управляти просуванням в Інтернет-просторі ВНЗ та їх підрозділів з метою посилення ринкових позицій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
Изложены результаты анализа коммуникативной эффективности WEB-технологий в маркетинге научно-образовательных услуг на примере WEB-системы кафедры маркетинга и УИД факультета экономики и менеджмента Сумского государственного университета. Полученные результаты могут быть положенными в основу разработки плана действий относительно повышения коммуникативной эффективности анализируемой WEB-системы, а их обобщение даст возможность целенаправленно и эффективно управлять продвижением в Интернет-пространстве ВУЗ и их подразделений с целью укрепления их рыночных позиций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
It is offered results of the analysis of the communicative effectiveness in scientific and educational services marketing (e.x. WEB-system of the Department of marketing and management of innovative activity of Sumy State University). The received results can be used as a base of the plan of actions for increasing communicative efficiency of analyzed WEB-system, and generalization of this results will allow to manage promotion of higher education institutions and their departments in the Internet area deliberately and effectively for the purpose of strengthening their market positions. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other156
Brazil1
Canada1
China10
Czech Republic1
Germany7
Finland1
France1
United Kingdom5
India1
Italy1
Kazakhstan1
Netherlands6
Norway1
Poland1
Russia37
Turkey3
Ukraine139
United States52
Downloads
Other363
China1
Germany2
Estonia2
France3
Norway1
Poland1
Romania1
Russia4
Ukraine52
United States5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illyashenko.pdf817.57 kBAdobe PDF435Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.