Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України
Other Titles The future of using marketing tools in health care system in Ukraine
Перспективы использования маркетинговых инструментов в области здравоохранения Украины
Authors Овсянецька, Ольга Ярославівна
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
маркетингові інструменти
маркетинговые инструменты
marketing tools
медична допомога
медицинская помощь
medical assistance
медична послуга
медицинская услуга
медицинское страхование
медичне страхування
medical services
medical insurance
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Овсянецька, О.Я. Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України [Текст] / О.Я. Овсянецька // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 241-245.
Abstract У цій науковій статті досліджено можливості застосування маркетингових механізмів у галузі охорони здоров’я України. Також у праці проаналізовано позитивні та негативні результати застосування маркетингових інструментів на прикладах України та інших країн. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382
В данной научной статье исследованы возможности применения маркетинговых механизмов в области здравоохранения Украины. При этом в работе проанализированы позитивные и негативные результаты применения маркетинговых инструментов на примерах Украины и других стран. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382
This scientific research examines the possibility of using marketing mechanisms in the health care system of Ukraine. Also in this study are analyzed the positive and negative results of marketing tools’ implementation on the examples from Ukraine and other countries. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
3
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
6
Greece Greece
6983
Ireland Ireland
198413
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
24
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
656498069
United Kingdom United Kingdom
2128301
United States United States
100713732
Unknown Country Unknown Country
8109391

Downloads

China China
1
France France
136930
Germany Germany
396823
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
19209251
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
59961492
Unknown Country Unknown Country
381

Files

File Size Format Downloads
Ovsyanetska.pdf 501,18 kB Adobe PDF 79704886

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.