Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26327
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психолого-дидактичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів |
Authors |
Polovian, Kateryna Serhiivna
|
ORCID | |
Keywords |
навчально-пізнавальна діяльність учебно-познавательная деятельность educational and cognitive activity |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26327 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Полов'ян, К.С. Психолого-дидактичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів [Текст] / К.С. Полов'ян // Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів : матеріали VI Міжвузівської обласної методичної конференції, м. Суми, 24-25 квітня 2012 р. / За ред. Л.В. Однодворець. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 26-28. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
![China](/flags/cn.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
8
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
46454
![Italy](/flags/it.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
4
![Russia](/flags/ru.gif)
11
![Singapore](/flags/sg.gif)
3556657
![Spain](/flags/es.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
3
![Ukraine](/flags/ua.gif)
303270
![United Arab Emirates](/flags/ae.gif)
1
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1117679
![United States](/flags/us.gif)
3556656
![Unknown Country](/flags/--.gif)
8243
Downloads
![Belarus](/flags/by.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
2
![EU](/flags/eu.gif)
2
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
8240
![India](/flags/in.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
303271
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1117680
![United States](/flags/us.gif)
2080975
![Unknown Country](/flags/--.gif)
265
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Polov’jan.pdf | 221,55 kB | Adobe PDF | 3510440 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.