Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193
Title: Розробка наукових основ маркетингу інновацій
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Sumina, Olha Mykolaivna
Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Shypulina, Yuliia Serhiivna 
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Mitsura, Olena Oleksiivna
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Troian, Mariia Yuriivna
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych 
Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Yakovleva, Hanna Vadymivna
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Domashenko, Maryna Dmytrivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna
Saher, Liudmyla Yuriivna
Ovcharenko, Mykhailo Serhiiovych
Minko, Maryna Ihorivna
Ivanytskyi, Ihor Yuriiovych
Fedenko, Nataliia Oleksiivna
Пересадько, Г.О.
Rosokhata, Anna Serhiivna
Сигида, Л.М.
Маленко, Я.О.
Мухоїд, С.В.
Keywords: маркетинг інновацій
інноваційний розвиток
інновації
інноваційний процес
ризики
комплекс маркетингу
потенціал
Issue Year: 2011
Publisher: Вид-во СумДУ
Citation: Розробка наукових основ маркетингу інновацій : звіт про НДР (заключний). Ч.1,2 / Кер. С.М. Ілляшенко. - Суми : Вид-во СумДУ, 2011. - 741 с.
Abstract: Мета роботи – наукове обґрунтування і розробка теоретико-методологічних та методичних засад маркетингу інновацій, як концепції ринкової діяльності господа-рюючих суб’єктів на шляху інноваційного розвитку. Методи дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пі-знання, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, ризикології, марке-тингу, сучасні концепції управління інноваційною діяльністю, наукові праці вітчиз-няних та зарубіжних фахівців. Для вирішення завдань дослідження були використані: системно-структурний аналіз, порівняльний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний аналіз, економіко-математичний аналіз, факторний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз, матричний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено передумови формування концепції маркетингу інновацій, окрес-лено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій. Розглянуто теоретико-методичні основи стратегічного управління інноваційним розвитком у руслі концепції маркетингу інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ ком-плексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування, політики комунікацій. Розроблено теоретико-методичні основи механі-зму оцінки результативності (з урахуванням ризику) маркетингу інновацій. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств різних галузей та форм власності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193
Type: Technical Report
Appears in Collections:Звіти з наукових досліджень

Views
Other208
Brazil1
Canada1
China7
Cyprus1
Czech Republic1
Germany17
Spain2
EU1
France7
United Kingdom20
Hungary1
Italy3
Morocco1
Netherlands11
Pakistan1
Poland5
Portugal1
Russia54
Slovakia2
Turkey6
Ukraine158
United States102
Downloads
Other180
Switzerland1
China1
Germany4
France8
Poland1
Ukraine38
United States4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko.doc17.99 MBMicrosoft Word237Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.