Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка наукових основ маркетингу інновацій
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Sumina, Olha Mykolaivna
Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Mitsura, Olena Oleksiivna
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Troian, Mariia Yuriivna
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych  
Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Yakovleva, Hanna Vadymivna
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Domashenko, Maryna Dmytrivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna
Saher, Liudmyla Yuriivna
Ovcharenko, Mykhailo Serhiiovych
Minko, Maryna Ihorivna
Ivanytskyi, Ihor Yuriiovych
Fedenko, Nataliia Oleksiivna
Пересадько, Г.О.
Rosokhata, Anna Serhiivna
Сигида, Л.М.
Маленко, Я.О.
Мухоїд, С.В.
Keywords маркетинг інновацій
інноваційний розвиток
інновації
інноваційний процес
ризики
комплекс маркетингу
потенціал
Type Technical Report
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193
Publisher Вид-во СумДУ
Citation Розробка наукових основ маркетингу інновацій : звіт про НДР (заключний). Ч.1,2 / Кер. С.М. Ілляшенко. - Суми : Вид-во СумДУ, 2011. - 741 с.
Abstract Мета роботи – наукове обґрунтування і розробка теоретико-методологічних та методичних засад маркетингу інновацій, як концепції ринкової діяльності господа-рюючих суб’єктів на шляху інноваційного розвитку. Методи дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пі-знання, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, ризикології, марке-тингу, сучасні концепції управління інноваційною діяльністю, наукові праці вітчиз-няних та зарубіжних фахівців. Для вирішення завдань дослідження були використані: системно-структурний аналіз, порівняльний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний аналіз, економіко-математичний аналіз, факторний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз, матричний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено передумови формування концепції маркетингу інновацій, окрес-лено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій. Розглянуто теоретико-методичні основи стратегічного управління інноваційним розвитком у руслі концепції маркетингу інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ ком-плексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування, політики комунікацій. Розроблено теоретико-методичні основи механі-зму оцінки результативності (з урахуванням ризику) маркетингу інновацій. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств різних галузей та форм власності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
7
Cyprus Cyprus
1
Czech Republic Czech Republic
1
EU EU
1
France France
7
Germany Germany
17
Hungary Hungary
1
Italy Italy
3
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
11
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
5
Portugal Portugal
1
Russia Russia
54
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
2
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
158
United Kingdom United Kingdom
20
United States United States
102
Unknown Country Unknown Country
213

Downloads

China China
1
France France
8
Germany Germany
4
Poland Poland
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
38
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
184

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko.doc 17,99 MB Microsoft Word 241

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.