Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ на ринку освітніх послуг України
Other Titles Разработка мер по улучшению позиций специальности «Управление инновационной деятельностью» СумГУ на рынке образовательных услуг Украины
Development of measures for position improvement of the specialty “Management of Innovative Activity” SSU on the market of educational services in Ukraine
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords управління інноваційною діяльністю
управление инновационной деятельностью
innovation management
цільові групи споживачів
целевые группы потребителей
target consumer groups
конкуренти
конкуренты
competitors
база даних
база данных
database
Content-аналіз
Content-анализ
Content-analyze
освітні послуги
образовательные услуги
educational services
ВНЗ
вуз
university
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Божкова, В.В. Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ на ринку освітніх послуг України [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 53-63.
Abstract У статті здійснений аналіз конкурентного, демографічного та інтернет-середовища для спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ та запропоновані заходи для посилення її позицій на ринку освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549
В статье осуществлен анализ конкурентной, демографической и интернет-среды специальности «Управление инновационной деятельностью» СумГУ и предложены мероприятия для улучшения её позиций на рынке образовательных услуг Украины. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549
In this article it is analyzed competitor’s, demographic and Internet environment of the specialty “Management of innovation activity” SSU and proposed recommendations to upgrade its position on the Ukraine’s educational services market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
8
Czechia Czechia
2
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
48851
Greece Greece
17769
Ireland Ireland
177624
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
7
Russia Russia
32
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
5075317
United Kingdom United Kingdom
2543582
United States United States
14870631
Unknown Country Unknown Country
5075316

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
1932107
Greece Greece
1
Ireland Ireland
177623
Lithuania Lithuania
355242
Ukraine Ukraine
14870630
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
14870630
Unknown Country Unknown Country
216

Files

File Size Format Downloads
Bozhkova.pdf 704,73 kB Adobe PDF 32206453

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.