Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27552
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title The communications model of using social network by sports clubs
Other Titles Комунікаційна модель використання соціальних мереж спортивними клубами
Коммуникационная модель использования социальных сетей спортивными клубами
Authors Kowalski, S.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
Інтернет
Интернет
Internet
Інтернет-маркетинг
Интернет-маркетинг
Internet marketing
соціальні мережі
социальные сети
social networking
маркетинг в спорті
маркетинг в спорте
marketing in sport
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27552
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Kowalski, S. The communications model of using social network by sports clubs [Текст] / S. Kowalski // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 84-92.
Abstract У статті представлена модель маркетингових комунікаці з використанням соціальних мереж спортивними клубами. Вона показує зв'язок між спортивним клубом і його оточенням, а також напрямки використання Інтернету з метою просування спортивного клубу. Модель комунікації складається з елементів, що відповідають за успішність маркетингу в Інтернеті. У статті також містяться рекомендації щодо використання моделі на практиці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27552
В статье представлена модель маркетинговых коммуникаций с использованием социальных сетей спортивными клубами. Она показывает связь между спортивным клубом и его окружением, а также направления использования Интернета для продвижения спортивного клуба. Модель коммуникации состоит из элементов, отвечающих за успешность маркетинга в Интернете. В статтье также содержатся рекомендации по использованию модели на практике. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27552
This article presents a model of marketing communications using social network by sports clubs. It presents the links between the sports club and its environment and uses of the Internet to promote it. The model of communication is composed of the elements responsible for the success of marketing in the web. Article also includes recommendations for using the model in practice. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27552
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Algeria Algeria
1
Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
Brazil Brazil
1
Canada Canada
2
China China
7
Denmark Denmark
1
France France
2
Germany Germany
487504286
Greece Greece
2
India India
1500105
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
4
Ireland Ireland
138697117
Italy Italy
2
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6137
Poland Poland
5
Russia Russia
22
Singapore Singapore
1
South Africa South Africa
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
212506
United Kingdom United Kingdom
1898431960
United States United States
-827171630
Unknown Country Unknown Country
140804
Vietnam Vietnam
128589

Downloads

China China
20
France France
18
Germany Germany
8
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Italy Italy
36
Japan Japan
2
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
2
Maldives Maldives
1
Poland Poland
1951243969
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
South Korea South Korea
2
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
71653
United Kingdom United Kingdom
26130356
United States United States
-827171629
Unknown Country Unknown Country
1699449943
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Kowalski.pdf 536.82 kB Adobe PDF -1445242909

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.