Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28060
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Феномен стратегічного партнерства підприємств: управлінська новація чи маркетинговий хід?
Authors Гребешкова, О.М.
ORCID
Keywords конкуренція
стратегічне партнерство
конкуренция
стратегическое партнерство
competition
strategic partnership
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28060
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License Copyright not evaluated
Citation Гребешкова, О.М. Феномен стратегічного партнерства підприємств: управлінська новація чи маркетинговий хід? [Текст] / О.М. Гребешкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 47-49.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
1631735
Ireland Ireland
487167
Italy Italy
1
Japan Japan
122598033
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
24
Turkey Turkey
32
Ukraine Ukraine
397627784
United Kingdom United Kingdom
5552241
United States United States
1323152591
Unknown Country Unknown Country
11081239

Downloads

China China
4
Germany Germany
74352
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
62930660
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
784174329
Unknown Country Unknown Country
1862130855

Files

File Size Format Downloads
competition.pdf 182.32 kB Adobe PDF -1585657092

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.