Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28065
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Значення та роль маркетингової інформаційної системи у розробленні, прийнятті та реалізації маркетингових інноваційних рішень
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
ORCID
Keywords інформаційне забезпечення
маркетингова діяльність
информационное обеспечение
маркетинговая деятельность
information provision
marketing activities
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28065
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Грищенко, О.Ф. Значення та роль маркетингової інформаційної системи у розробленні, прийнятті та реалізації маркетингових інноваційних рішень [Текст] / О.Ф. Грищенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 49-51.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
2
Germany Germany
1255387
Iran Iran
1
Ireland Ireland
689069
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
20
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
23
Ukraine Ukraine
10906812
United Kingdom United Kingdom
4479900
United States United States
60955965
Unknown Country Unknown Country
10906811

Downloads

China China
3
Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
2510557
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
32717933
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
60955965
Unknown Country Unknown Country
153

Files

File Size Format Downloads
information provision.pdf 198,05 kB Adobe PDF 96184618

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.