Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28091
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій
Authors Ivashova, Nadiia Vasylivna
ORCID
Keywords бренд
маркетингові концепції
цілісний маркетинг
маркетинговые концепции
целостный маркетинг
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28091
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Івашова, Н.В. Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 78-80.
Abstract Основою цілісності різних сучасних маркетингових концепцій є змістово-формуюча концепція бренду. Саме бренд–орієнтоване управління, як підхід до управління підприємством, стає інтегруючою технологією яка об’єднує в собі всі маркетингові тенденції та сучасні вимоги до забезпечення конкурентоспроможності підприємств, обумовлені розвитком ринків. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28091
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
12
France France
1
Germany Germany
183
Iran Iran
1
Ireland Ireland
30323
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
30
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
194042
United Kingdom United Kingdom
100057
United States United States
579340
Unknown Country Unknown Country
194041

Downloads

China China
2
Germany Germany
184
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Poland Poland
182
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
579340
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
579340
Unknown Country Unknown Country
465

Files

File Size Format Downloads
brend.pdf 201,56 kB Adobe PDF 1159518

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.