Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28096
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маніпуляційний вплив на споживача в соціальній рекламі
Authors Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Коваленко, Я.А.
ORCID
Keywords соціальна реклама
социальная реклама
споживач
потребитель
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28096
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Башук, Т.О. Маніпуляційний вплив на споживача в соціальній рекламі [Текст] / Т.О. Башук, Я.А. Коваленко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 10-12.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
308
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
60046
Ireland Ireland
212446
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
37
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
25
Ukraine Ukraine
3114929
United Kingdom United Kingdom
1571328
United States United States
16993825
Unknown Country Unknown Country
3114928

Downloads

China China
3
EU EU
8
France France
4640
Germany Germany
845705
Italy Italy
1
Japan Japan
27727
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
2
Russia Russia
36
Ukraine Ukraine
3114930
United Kingdom United Kingdom
18484
United States United States
25067884
Unknown Country Unknown Country
647

Files

File Size Format Downloads
Reklama.pdf 277,36 kB Adobe PDF 29080069

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.