Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28250
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної інноваційної продукції
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords патентознавство
споживча новизна
маркетингова новизна
патентоведение
потребительская новизна
маркетинговая новизна
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28250
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Нагорний, Є.І. Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної інноваційної продукції [Текст] / Є.І. Нагорний // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 142-145.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
143
France France
1
Germany Germany
1105007
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
337969
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
6
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
8842967
United Kingdom United Kingdom
3698236
United States United States
73620221
Unknown Country Unknown Country
54

Downloads

China China
1105008
France France
3
Germany Germany
286
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
17682635
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
73620222
Unknown Country Unknown Country
278

Files

File Size Format Downloads
marketing innovation.pdf 264,93 kB Adobe PDF 92408435

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.