Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28625
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концептуальна модель представлення об'єкту маркетингу - реклама продукції
Authors Левикін, В.М.
Костенко, О.П.
Зінченко, Є.Г.
ORCID
Keywords реклама
концептуальна модель
концептуальная модель
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28625
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Левикін, В.М. Концептуальна модель представлення об'єкту маркетингу - реклама продукції [Текст] / В.М. Левикін, О.П. Костенко, Є.Г. Зінченко // Сучасні інформаційні системи і технології : матеріали Першої міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 15-18 травня 2012 р. / Ред.кол.: А.С. Довбиш, О.А. Борисенко, І.В. Баранова. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 71-72.
Abstract In this work were used methods of theory of category for development of marketing objects’ conceptualization models mathematical apparatus. It was updated mathematical model that allows pass to a marketing objects’ descriptive model view in hierarchical structure of marketing control which greatly simplifies development of logical and axiomatic rules of marketing control at the enterprise. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28625
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

China China
5
France France
1
Germany Germany
15607
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
7804
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
21
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
81116
United Kingdom United Kingdom
41342
United States United States
469650
Unknown Country Unknown Country
81115

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
242628
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
469650
Unknown Country Unknown Country
206

Files

File Size Format Downloads
conceptual model.pdf 349,92 kB Adobe PDF 712491

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.