Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28770
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль RTB в осуществлении коммерции вида В2С
Authors Пунчик, З.В.
Магер, Д.В.
ORCID
Keywords Інтернет-реклама
комерція
Интернет-реклама
коммерция
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28770
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пунчик, З.В. Роль RTB в осуществлении коммерции вида В2С [Текст] / З.В. Пунчик, Д.В. Магер // Сучасні інформаційні системи і технології : матеріали Першої міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 15-18 травня 2012 р. / Ред.кол.: А.С. Довбиш, О.А. Борисенко, І.В. Баранова. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 154-155.
Abstract In this research a new technology of purchasing and serving online advertising is considered. Are reviewed possible participants of the RTB process and all the benefits and drawbacks they get from RTB. The purpose of this research is to determine the role of Real Time Bidding in modern world and it’s possible further development. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28770
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Belarus Belarus
2
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
11
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
61846
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
New Zealand New Zealand
1
Russia Russia
11
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
713577
United Kingdom United Kingdom
358748
United States United States
2032632
Unknown Country Unknown Country
713576

Downloads

Germany Germany
6260
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
12
Ukraine Ukraine
2032631
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2032631
Unknown Country Unknown Country
123

Files

File Size Format Downloads
advertising.pdf 298,23 kB Adobe PDF 4071661

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.