Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2893
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий менеджмент iнновацiйного розвитку виробничо-технiчної продукцiї
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Keywords маркетинговий менеджмент
інноваційний розвиток
маркетингові системи
маркетинговый менеджмент
инновационное развитие
маркетинговые системы
marketing management
innovative development
marketing systems
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2893
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Тєлєтов, О.С. Маркетинговий менеджмент інноваційного розвитку виробничо-технічної продукції [Текст] / О.С. Тєлєтов // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №3, Т.2. — С. 33-41.
Abstract Розглянуто проблеми маркетингового менеджменту в умовах iнновацiйного розвитку промисловостi. Дослiдженi помилки, яких припустилися пiдприємства України при впровадженнi систем управлiння маркетингом. Наведено динамiку змiн обсягiв випуску виробничо-технiчної продукцiї групою вiтчизняних пiдприємств. Для ефективного вирiшення проблем окремих галузей промислового виробництва запропоновано узагальнений механiзм та надано практичнi рекомендацiї стосовно його застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2893
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
535
Netherlands Netherlands
11
Russia Russia
17
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
2911
United States United States
36
Unknown Country Unknown Country
96

Downloads

China China
6
EU EU
1
Germany Germany
536
Italy Italy
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2209
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
290

Files

File Size Format Downloads
346.pdf 200,09 kB Adobe PDF 3047

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.