Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28934
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інновації як ключовий регулятор рейтинг-фактора бренду вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг
Authors Гардабхадзе, І.А.
ORCID
Keywords бренд
навчальний заклад
учебное заведение
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28934
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Гардабхадзе, І.А. Інновації як ключовий регулятор рейтинг-фактора бренду вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг [Текст] / І.А. Гардабхадзе // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 32-35.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
45978
Greece Greece
1
Ireland Ireland
22991
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
24
Singapore Singapore
10739479
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
5487050
United Kingdom United Kingdom
118900
United States United States
20775835
Unknown Country Unknown Country
234620

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
45980
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
703124
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5487050
Unknown Country Unknown Country
137

Files

File Size Format Downloads
Gardabhadze.pdf 190.49 kB Adobe PDF 6236303

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.