Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29146
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Модифицированная eCDP модель в Интернете
Authors Логинова, Ю.В.
ORCID
Keywords поведінка споживачів
модель поведінки споживачів
інтернет-споживачі
цінові ефекти
електронні гроші
поведение потребителей
модель поведения потребителей
интернет-потребители
ценовые эффекты
электронные деньги
consumer behavior
model of consumer behavior
Internet consumers
price effects
ecash
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29146
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Логинова, Ю.В. Модифицированная eCDP модель в Интернете [Текст] / Ю. В. Логинова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 92-98.
Abstract У статті проведено аналіз моделі поведінки споживачів, що враховує специфіку інтернет-торгівлі. Розглянуто цінові ефекти, що впливають на поведінку споживачів. Описано ефект електронних грошей. Наведено нову модель поведінки інтернет-споживачів з урахуванням ефекту нерівномірної цінності електронних грошей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29146
В статье проведен анализ модели поведения потребителей, учитывающей специфику интернет-торговли. Рассмотрены ценовые эффекты, влияющие на поведение потребителей. Описан эффект электронных денег. Приведена новая модель поведения интернет-потребителей с учетом эффекта неравномерной ценности электронных денег. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29146
In article analysis of consumer behavior model, considering specificity of Internet trade is carried out. Price effects influencing behavior of consumers are considered. Effect of ecash is described. New model of Internet consumers behavior taking into account effect of ecash non-uniform value is resulted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29146
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
2
Finland Finland
1
France France
4
Germany Germany
17
India India
1
Ireland Ireland
30465
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
136069
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
33
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
538180
United Kingdom United Kingdom
272139
United States United States
3128692
Unknown Country Unknown Country
538179

Downloads

Australia Australia
1
China China
3
EU EU
2
France France
9
Germany Germany
207
Ireland Ireland
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
22
Ukraine Ukraine
1613595
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3128693
Unknown Country Unknown Country
271

Files

File Size Format Downloads
price effects.pdf 247,07 kB Adobe PDF 4742806

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.