Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29155
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління різними типами конфліктів у креативному колективі
Authors Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Хижняк, М.О.
ORCID
Keywords конфлікти
творчий колектив
управління конфліктами
рекламні агенції
конфликты
творческий коллектив
управление конфликтами
рекламные агентства
conflicts
creative collective
conflict management
advertising agencies
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29155
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Башук, Т.О. Управління різними типами конфліктів у креативному колективі [Текст] / Т.О. Башук, М.О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 111-119.
Abstract У статті розглянуто поняття конфліктів, що виникають у творчому колективі та під час роботи рекламодавців з рекламними агенціями, проведено аналіз природи виникнення конфліктів, їхня класифікація та методи подолання. На основі даних методів розроблено рекомендації щодо подолання конфліктів у творчому середовищі та при співпраці рекламодавців із рекламними агенціями. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29155
В статье рассмотрено понятие конфликтов, возникающих в творческом коллективе и работе рекламодателей с рекламными агентствами, проведен анализ природы возникновения конфликтов, наведены их классификация и методы преодоления. На основе данных методов разработаны рекомендации по преодолению конфликтов в творческой среде и при сотрудничестве рекламодателей с рекламными агентствами. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29155
In article concept of conflicts arising in creative collective and work of advertisers with advertising agencies is considered, analysis of conflicts nature of, their classification and overcoming methods is carried out. On basis of given methods recommendations about conflicts overcoming in creative environment and at cooperation of advertisers with advertising agencies are developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29155
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Austria Austria
1
China China
2060872847
Czechia Czechia
1664883278
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
1199272837
Iran Iran
1
Ireland Ireland
726614473
Italy Italy
1
Japan Japan
1199272840
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
127581
Russia Russia
1664883276
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1161036519
United Kingdom United Kingdom
1199272836
United States United States
2060872844
Unknown Country Unknown Country
91110

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
1
Croatia Croatia
1
Czechia Czechia
91134
EU EU
2
Finland Finland
192436
France France
166682852
Georgia Georgia
1
Germany Germany
197566
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
166682834
Poland Poland
128397
Russia Russia
204755
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Switzerland Switzerland
45521
Ukraine Ukraine
-1399301921
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
108281
United States United States
2060872845
Unknown Country Unknown Country
521

Files

File Size Format Downloads
conflicts.pdf 330,9 kB Adobe PDF 995905232

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.