Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2926
Title: Мотивація персоналу як одна з важливих конкурентних переваг для інноваційного продукту
Authors: Yakovleva, Hanna Vadymivna
Keywords: мотивація
конкурентні переваги
інноваційний продукт
творчий потенціал
мотивация
конкурентные преимущества
инновационный продукт
творческий потенциал
motivation
competitive advantage
innovative product
creativity
Issue Year: 2009
Publisher: "ВТД "Університетська книга"
Citation: Яковлева, Г.В. Мотивація персоналу як одна з важливих конкурентних переваг для інноваційного продукту [Текст] / Г.В. Яковлева // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 218-221.
Abstract: У статті розглянуто поняття, типи, стадії мотивації персоналу, стимули впливу на неї, а також залежність між творчим потенціалом дослідників, критичною масою ідей та рівнем науково-технічної значущості останніх. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2926
В статье рассмотрены понятие, типы, стадии мотивации персонала, стимулы влияния на нее, а также зависимость между творческим потенциалом исследователей, критической массой идей и уровнем научно-технической значимости последних. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2926
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2926
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other68
Canada1
China8
Germany9
France3
United Kingdom2
Netherlands8
Russia14
Turkey3
Ukraine100
United States45
Downloads
Other348
China2
Germany2
EU1
France8
United Kingdom1
Russia9
Ukraine66
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
20.pdf153.5 kBAdobe PDF438Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.