Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29433
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Эргономическая оценка веб-сайтов учебного назначения |
Authors |
Lavrov, Yevhenii Anatoliiovych
Барченко, Н.Л. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9117-5727 |
Keywords |
веб-сайт эргономическая экспертиза ергономічна експертиза |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29433 |
Publisher | Сумской государственный университет |
License | |
Citation | Лавров, Е.А. Эргономическая оценка веб-сайтов учебного назначения [Текст] / Е.А. Лавров, Н.Л. Барченко // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей VIII Міжнародної науково-методичної конференції, 15-16 листопада 2012 р., м. Суми / Відп. за вип. В.В. Божкова. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 41-42. |
Abstract |
В условиях значительного увеличения количества электронных образовательных ресурсов вопрос их качества является актуальным. Трудоемкость большинства методик экспертизы и отсутствие доступных систем поддержки принятия решений делают актуальной задачу разработки процедуры оценивания образовательных ресурсов.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29433 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ФПКВ) |
Views
Belarus
1
Belgium
1
Bulgaria
1
Canada
3
China
7
EU
1
Germany
18
Iran
1
Ireland
122533
Italy
1
Lithuania
1
Mongolia
1
Netherlands
3
Russia
22
Singapore
7484275
Sweden
1
Turkey
20
Ukraine
2576486
United Kingdom
1311226
United States
57181476
Unknown Country
2576485
Downloads
Belarus
10
China
483035
Germany
68941
India
1
Ireland
122532
Lithuania
1
Russia
3
Ukraine
2576487
United Kingdom
1
United States
57181477
Unknown Country
168
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lavrov_Ergonomicheskaya.pdf | 111.25 kB | Adobe PDF | 60432656 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.