Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29472
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title О методике использования социальных сетей в учебном процессе
Authors Дюличева, Ю.Ю.
ORCID
Keywords социальные сети
соціальні мережі
учебные процессы
навчальні процеси
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29472
Publisher Сумской государственный университет
License
Citation Дюличева, Ю.Ю. О методике использования социальных сетей в учебном процессе [Текст] / Ю.Ю. Дюличева // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей VIII Міжнародної науково-методичної конференції, 15-16 листопада 2012 р., м. Суми / Відп. за вип. В.В. Божкова. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 119-120.
Abstract В работе предлагается методика использования социальных сетей в учебном процессе. Обязательным условием преобразования простого общения в социальных сетях в процесс обучения является разработка моделей и методик по управлению процессом получения, анализа и закрепления релевантной информации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29472
Appears in Collections: Наукові видання (ФПКВ)

Views

Belarus Belarus
2
Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
9
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4603
Romania Romania
1
Russia Russia
13
Singapore Singapore
2818303
Turkey Turkey
34
Ukraine Ukraine
370605
United Kingdom United Kingdom
189907
United States United States
4227454
Unknown Country Unknown Country
104160
Uzbekistan Uzbekistan
1

Downloads

Belarus Belarus
8
China China
6
France France
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
2
Kazakhstan Kazakhstan
1
Russia Russia
14
Ukraine Ukraine
2818303
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4227454
Unknown Country Unknown Country
251

Files

File Size Format Downloads
Dulicheva_socialnie seti.pdf 108,4 kB Adobe PDF 7046042

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.