Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості
Other Titles Маркетинг коммерциализации результатов инновационной деятельности в промышленности
The marketing of innovation activity results commercialization in industry
Authors Калиниченко, Максим Петрович
ORCID
Keywords маркетинг
комерціалізація інновацій
інновації
інноваційна діяльність
коммерциализация инноваций
инновации
инновационная деятельность
marketing
commercialization of innovation
innovation
innovation activity
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Калиниченко, М.П. Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості [Текст] / М.П. Калиниченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — №4. — С.43-50.
Abstract У статті розкрито теоретичні та методологічні положення маркетингу комерціалізації інновацій, розроблено науково-практичні рекомендації щодо використання маркетингового підходу для комерціалізації результатів інноваційної діяльності у промисловості. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899
В статье раскрыты теоретические и методологические положения маркетинга коммерциализации инноваций. Разработаны научно-практические рекомендации по использованию маркетингового подхода для коммерциализации результатов инновационной деятельности в промышленности, которые заключаются в соблюдении последовательности этапов для обеспечения процесса управления маркетинговым проектом коммерциализации, а также в применении проектного, сценарного и сетевого планирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899
The article explores the theoretical and methodological principles of marketing commercialize innovations. Scientific and practical recommendations about use of marketing approach for commercialization of innovative activity results in the industry are developed. They consist of stages of commercialization marketing project management process observance and application of design, scenaring and network planning. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
-126501879
EU EU
2
Egypt Egypt
1
France France
35582
Germany Germany
415140669
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
1957236
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
21
Singapore Singapore
1
South Korea South Korea
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
1589185434
United Kingdom United Kingdom
614224323
United States United States
1830106330
Unknown Country Unknown Country
1589185430

Downloads

Australia Australia
1
China China
3
Finland Finland
1
France France
6
Germany Germany
1589185429
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
7
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
9102418
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
120406859
United Kingdom United Kingdom
10831
United States United States
1618365866
Unknown Country Unknown Country
351

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_43_50.pdf 305.29 kB Adobe PDF -957895518

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.