Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29905
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону
Other Titles Development of territorial marketing complex for industrial cities of old industrial regions social and economic potential increase
Разработка комплекса территориального маркетинга для повышения социально-экономического потенциала промышленных городов старопромышленного региона
Authors Дубницький, Володимир Іванович
Даніліна, Наталія Володимирівна
Луніна, Вікторія Юріївна
ORCID
Keywords територіальний маркетинг
інноваційно-маркетинговий потенціал промислового міста
соціально-економічний потенціал, старопромисловий регіон, концепція маркетингу
старопромисловий регіон
концепція маркетингу
территориальный маркетинг
инновационно-маркетинговый потенциал промышленного города
социально-экономический потенциал
старопромышленный регион
концепция маркетинга
territorial marketing
innovation and market potential of industrial city
social and economic potential
old industrial region
marketing concept
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29905
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Дубницький, В.І. Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону [Текст] / В.І. Дубницький, Н.В. Даніліна, В.Ю. Луніна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 81-90.
Abstract У статті розкривається роль територіального маркетингу в рамках інноваційного процесу розвитку й підвищення ефективності можливостей соціально-економічного потенціалу важливіших складових господарського регіонального комплексу промислових міст. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29905
В статье раскрывается роль территориального маркетинга в рамках инновационного процесса развития и в повышении эффективности возможностей социально-экономического потенциала важнейших составляющих хозяйственного регионального комплекса промышленных городов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29905
Role of territorial marketing in the innovation development process and in the improving of important components of social and economic potential possibilities efficiency of industrial cities regional economic complex is discovered in this article. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29905
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
3
Germany Germany
14
Ireland Ireland
43638
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
559283
Russia Russia
22
Seychelles Seychelles
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
4291229
United Kingdom United Kingdom
2149865
United States United States
46459740
Unknown Country Unknown Country
4291228

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1
France France
35124449
Germany Germany
4291228
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
12453865
United Kingdom United Kingdom
2149867
United States United States
46459741
Unknown Country Unknown Country
264

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_81_90.pdf 330,44 kB Adobe PDF 100479422

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.