Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты
Other Titles Social marketing and social responsibility of the business: intercoupling and results
Соціальний маркетинг і соціальна відповідальність бізнесу: взаємозв’язки й результати
Authors Шталь, Татьяна Валериевна
Тищенко, Оксана Олеговна
ORCID
Keywords социальный маркетинг
социальная ответственность бизнеса
факторы ответственности бизнеса
эффективность
стратегии развития
конкурентоспособность предприятия
соціальний маркетинг
соціальна відповідальність бізнесу
фактори відповідальності бізнесу
ефективність
стратегії розвитку
конкурентоспроможність підприємства
social marketing
social responsibility of business
factors of business responsibility
efficiency
development strategies
enterprise competitiveness
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Шталь, Т.В. Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты [Текст] / Т.В. Шталь, О.О. Тищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 97-104.
Abstract У статті розглянуто проблематику використання концепції соціально орієнтованого маркетингу, проблеми забезпечення соціальної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907
В статье рассмотрены проблематика использования концепции социально ориентированного маркетинга, проблемы обеспечения социальной ответственности бизнес-структур и обеспечения конкурентоспособности как критерия эффективности социально ориентированных маркетинговых программ. Автор не только ставит задачу установить соответствие между указанными категориями, но и выявить критерий эффективности социально ориентированных маркетинговых решений. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907
In article is considered problem of social marketing concepts use, problems of provision business-structures to social responsibility and competitiveness provision as criterion to efficiency social-oriented marketing programs. Author not only sets the problem install the correspondence between specified category, but also reveal the criterion to social-directed marketing decisions efficiency. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
2
Canada Canada
1
China China
7
France France
1
Germany Germany
660265
Ireland Ireland
165616
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
58
Seychelles Seychelles
1
Singapore Singapore
35306114
Turkey Turkey
18
Ukraine Ukraine
123241265
United Kingdom United Kingdom
1894353
United States United States
70612227
Unknown Country Unknown Country
3740667

Downloads

Armenia Armenia
1
Belarus Belarus
4
Chile Chile
1
China China
331231
EU EU
1
France France
6
Germany Germany
10861930
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
59
Ukraine Ukraine
35306113
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
70612227
Unknown Country Unknown Country
261

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_97_104.pdf 309,84 kB Adobe PDF 117111838

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.