Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29909
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рационализация структуры розничной торговой сети строительных материалов в городах
Other Titles Раціоналізація структури роздрібної торговельної мережі будівельних матеріалів у містах
Rationalization of retail structure of build materials’ point-of-sale network in cities
Authors Локтев, Эдуард Михайлович
Гаркуша, Дмитрий Владимирович
ORCID
Keywords торговая площадь
строительные товары
торговая сеть
ритейл
point-of-sale area
build commodities
point-of-sale network
retail
торговельнаплоща
будівельнітовари
торговельнамережа
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29909
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Локтев, Э.М. Рационализация структуры розничной торговой сети строительных материалов в городах [Текст] / Э.М. Локтев, Д.В. Гаркуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 112-120.
Abstract У статті розглядаються основні формати будівельного ритейлу України, оцінка їхньої споживчої привабливості, фактори, критерії і принципи розміщення торговельних мереж з торгівлі будівельними товарами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29909
В статье рассматриваются основные форматы строительного ритейла Украины, оценка их потребительской привлекательности, факторы, критерии и принципы размещения торговых сетей по торговле строительными товарами. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29909
In the article basic formats of build retail in Ukraine are examined. Estimation of their consumer appeal is done.Factors, criteria and principles of build commodities point-of-sale networks placingare considered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29909
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
1060067
Ireland Ireland
146868
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
44
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
18
Ukraine Ukraine
9116893
United Kingdom United Kingdom
4565803
United States United States
98839300
Unknown Country Unknown Country
9116892

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
6
France France
1
Germany Germany
98839299
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
7
Ukraine Ukraine
26819524
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
98839301
Unknown Country Unknown Country
430

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_112_120.pdf 362,72 kB Adobe PDF 224498574

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.