Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку
Other Titles Теоретико-методические основы оценки конкурентной среды и конкурентной позиции предприятия на рынке
Theoretical-methodical bases of the competitive environment and competitive position of the enterprise in the market estimation
Authors Дяченко, Тетяна Анатоліївна
ORCID
Keywords конкуренція
ринкове конкурентне середовище
сила конкурентної позиції підприємства
конкуренция
рыночная конкурентная среда
сила конкурентной позиции предприятия
competition
market competitive environment
force of enterprise competitive position
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Дяченко, Т.А. Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку [Текст] / Т.А. Дяченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.203-208.
Abstract Визначено поняття та взаємозв’язок ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Виявлено суб’єкти й чинники, що впливають на них. Розроблено методичний підхід до їхньої оцінки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
Определены понятия и взаимосвязь рыночной конкурентной среды и силы конкурентной позиции предприятия. Выявлены субъекты и факторы, влияющие на них. Разработан методический подход к их оценке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
The concepts of market competitive environment, force of a competitive position of the enterprise and the connection between its terms have been defined. The subjects and factors that affect them have been discovered. The methodical approach of their estimation has been developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1499463946
France France
13796708
Germany Germany
4658241
Ireland Ireland
27593414
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Romania Romania
53320
Russia Russia
1732179746
Spain Spain
1
Turkey Turkey
22
Ukraine Ukraine
1285270146
United Arab Emirates United Arab Emirates
2
United Kingdom United Kingdom
1732179743
United States United States
-1296039652
Unknown Country Unknown Country
682719875
Vietnam Vietnam
1

Downloads

China China
3
EU EU
1
France France
8
Germany Germany
682719873
Ireland Ireland
1
Italy Italy
55186829
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
13796707
Romania Romania
53321
Russia Russia
7
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
1285270147
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
4658244
United States United States
-1296039651
Unknown Country Unknown Country
140

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_203_208.pdf 288,83 kB Adobe PDF 745645633

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.