Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29935
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Процесно-збалансований метод розвитку евристичних функцій підприємства
Other Titles Рrocess-balance method for development of heuristic functions of enterprise
Процессно-сбалансированный метод развития эвристических функций предприятия
Authors Князь, Святослав Володимирович
Георгіаді, Неллі Георгіївна
Коломієць, Олексій Леонідович
ORCID
Keywords евристичні функції
креативно-інноваційний проект
грошовий потік
эвристические функции
креативно-инновационный проект
денежный поток
heuristic function
creative and innovative project
cash flow
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29935
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Князь, С.В. Процесно-збалансований метод розвитку евристичних функцій підприємства [Текст] / С.В. Князь, Н.Г. Георгіаді, O.Л. Коломієць // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 299-307.
Abstract У статті розкрито сутність процесно-збалансованого методу розвитку евристичних функцій підприємств. Увагу приділено етапам його застосування, а також факторам, які необхідно враховувати, приймаючи евристичні рішення щодо збільшення обсягу прибутку від реалізації підприємством креативно-інноваційних проектів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29935
В статье раскрыта сущность процессно-сбалансированного метода развития эвристических функций предприятий. Внимание уделено этапам его применения, а также факторам, которые необходимо учитывать принимая эвристические решения об увеличении объема прибыли от реализации предприятием креативно-инновационных проектов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29935
The essence of process-balance method for development of enterprises heuristic functions are described in the article. The attention paid to the stages of its implementation and factors, that must be considered for heuristic decision to increase profits from realization creative and innovative projects. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29935
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
EU EU
3
France France
2
Germany Germany
9093
Ireland Ireland
71085
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1516
Russia Russia
20
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
4343553
United Kingdom United Kingdom
266172
United States United States
9561287
Unknown Country Unknown Country
526280

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
3
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
526282
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4343552
Unknown Country Unknown Country
108

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_299_307.pdf 285.94 kB Adobe PDF 4869952

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.