Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29942
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вуглецевий ринок як інструмент реалізації стратегії сталого низьковуглецевого розвитку
Other Titles Углеродный рынок как инструмент реализации стратегии устойчивого низкоуглеродного развития
Carbon market as the instrument of realization of the sustainable low-carbonic development strategy
Authors Школа, Ігор Миколайович
Бабінська, Ольга Володимирівна
ORCID
Keywords зміна клімату
парникові гази
Kіотській протокол
низьковуглецева економіка
вуглецевий ринок
сталий розвиток
изменение климата
парниковые газы
Киотский протокол
низкоуглеродная экономика
углеродный рынок
устойчивое развитие
climate change
greenhouse gases
Kyoto Protocol
low-carbonic economy
carbon market
sustainable development
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29942
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Школа, І.М. Вуглецевий ринок як інструмент реалізації стратегії сталого низьковуглецевого розвитку [Текст] / І.М. Школа, О.В. Бабінська // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 347-353.
Abstract Розглянуто основні міжнародні документи зі зміни клімату у встановленні контролю за викидами парникових газів. Представлено концептуальну модель внутрішнього вуглецевого ринку України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29942
Рассмотрены основные международные документы по изменению климата для установления контроля за выбросами парниковых газов. Представлена концептуальная модель внутреннего углеродного рынка Украины. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29942
Carbon market as the instrument of realization of the sustainable low-carbonic development strategy When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29942
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
3
China China
133101902
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
7
Greece Greece
27975
Ireland Ireland
1586419
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
793209
Netherlands Netherlands
3733
Romania Romania
3
Russia Russia
18
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
12026860
United Kingdom United Kingdom
6017164
United States United States
100619636
Unknown Country Unknown Country
12026859

Downloads

China China
9
France France
12
Germany Germany
2
Greece Greece
1
India India
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
793210
Romania Romania
4
Russia Russia
53
Ukraine Ukraine
35655102
United Kingdom United Kingdom
7466
United States United States
100619637
Unknown Country Unknown Country
311

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_347_353.pdf 281,17 kB Adobe PDF 137075809

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.